Ő Peter Srámek barátnője! Hónapokig titkolta! HÁT EZÉRT!

A magánéleti változások mellett szakmailag kimondottan sikeres időszakot él meg. Új dalokat ír, és korábbi slágerei is remekül teljesítenek, különösen a Nótár Maryvel közös felvétele. Legújabb projektjén Delhusa Gjon is dolgozik vele, és nem titok: egy nagyszabású koncertre készül, amelyet akár egy arénában is megtarthat, olyan nagy az érdeklődés iránta.
Noha azt állítja, hogy ismét egyedül van, a történet vége mégis tartogat egy meglepetést. Aki figyelmes, az már sejthette: az, akivel a közelmúltban romantikus kapcsolatba került, nem más volt, mint Nótár Mary. A közös munka közben alakult ki köztük szorosabb kötelék, ám végül úgy döntöttek, hogy barátként és alkotótársként jobban működnek együtt.

VIA Origo

Ez is érdekelhet:

A tető leengedésével jobban élvezhetjük a világ egyik legnagyszerűbb motorját. A 6,5 literes, természetes szívású V12-es motor csak akkor ordít igazán erőteljesen, ha magas fordulaton pörög, különösen a sportosabb vezetési módokban. De még 9000 rpm felett is inkább simán zajos, mintsem harsány.
Könnyű megérteni, miért fogják az összes eladott 12Cilindris felét Spider változatban vásárolni, annak ellenére, hogy a tető leengedése némi torzítást és esztétikai kompromisszumokat jelent. Akárcsak a kupé változatban, a motor reakciója a harmadik és negyedik sebességfokozatban tompított, így a vezetés lineárisabbá válik, és kevésbé hektikus. Mivel ezek a fokozatok azok, amelyeket gyakran használsz egy kellemes, kanyargós úton, még inkább fokozza az élményt.

Bár a teljesítményt kissé visszafogták az előző modellhez képest, még mindig lélegzetelállítóan gyors. Az előző verziót Superfastnak hívták, és 30 lóerővel kevesebb volt, mint a mostani. Az új modell csúcs teljesítménye 819 lóerő 9000 rpm felett, míg a csúcsnyomaték 500 lb-ft 7250 rpm-nél, messze azon a ponton túl, ahol a legtöbb motor már feladja.
A teljesítmény talán egy kicsit alacsonyabb a kupéhoz képest, de ezek a számok még mindig figyelemre méltóak: 0-100 km/h 3,0 másodperc alatt és 211 km/h végsebesség.
A váltó is fantasztikus – simán váltogatja a fokozatokat, amikor a nyugodtabb vezetési módokban vagy, de ha sietsz, a váltó pontos reagálásával és tökéletes fordulatszám-egyeztetéssel segít gyorsan reagálni.
A fékpedál is erős és következetes: a vezeték nélküli fékrendszer miatt a pedál mindig ugyanúgy érezhető, és a megfelelő mértékű ellenállás biztosítja a szükséges kontrollt.
Ez az autó a teljesítmény és mérnöki precizitás valódi példája, minden egyes részlet tökéletesen együttműködve egy olyan élmény megteremtésében, amely egyszerre kifinomult és izgalmas.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük