Gyászba borult a Vígszínház

Életének 82. évében elhunyt Krisztiáni István, a szcenikus szakma legendája, aki több mint 6 évtizedet töltött el színházi dolgozóként. Munkássága során a szakma minden elismerését megnyerte.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Citroën C5 X  márka egyáltalán nem hangsúlyozza a dinamikus vagy sportos kezelhetőséget. Ehelyett a „jóllét élményét”, az „advanced comfort felfüggesztést” és az „advanced comfort üléseket” emeli ki. A C5 X célja, hogy pihentető legyen, nem pedig különösebben izgalmas, és valószínűleg ez a legtöbb vezető számára tökéletesen megfelel.

Ezt szem előtt tartva, a C5 X kezelhetősége kellően összeszedett. 205 mm-es szélességgel a gumik meglepően keskenyek egy ekkora autóhoz – 225 mm lenne a jellemzőbb. Ennek ellenére a tapadás tökéletesen megfelelő az úton.

Egyes piacokon 17 colos könnyűfém kerekek vannak alapfelszereltségben, de az Egyesült Királyságban csupán egyetlen stílus elérhető: ezek a bonyolult 19 colos kerekek. A gumik szélessége csupán 205 mm, de megfelelőek egy olyan autóhoz, amelynek nincsenek sportos ambíciói.

Ha mégis úgy döntesz, hogy kanyarokban megnyomd az autót, akkor elég jelentős dőlés tapasztalható, és a könnyű kormányzás szinte semmilyen visszajelzést nem ad. Ugyanakkor a karosszéria fokozatosan és előrejelezhetően mozog, és ha hagyod, hogy leülepedjen, a kanyarokba való bevágódás helyett, nem is annyira kellemetlen gyorsan vezetni a C5 X-et.

Bár meglehetősen puha, a felfüggesztés finoman, de fokozatosan szabályozza a vertikális karosszéria mozgásokat, és a C5 X úgy kezeli a dombokat és süllyedéseket, hogy nem használja el az útfelfüggesztés mozgásterét.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük