Gyászba borult a Vígszínház

„Nyugodj Békében Drága Pisti!” – búcsúzott Reviczky Gábor is, aki évtizedes barátságot ápolt a szakemberrel.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

Bármelyik hasonló méretű és felszereltségű autóval hasonlítod össze a Citroën C5 X-et, az mindig olcsóbb lesz. Hasonló hajtáslánccal jelentősen megfizethetőbb és jobban felszerelt alapból, mint a Skoda Superb vagy a Volkswagen Passat. Azokkal a kombikkal összehasonlítva, amelyek egy szegmenskategóriával lejjebb esnek, mint a Skoda Octavia vagy a Vauxhall Astra, a C5 X hasonló áron elérhető, de általában sokkal jobb felszereltséggel.

A C-szegmenses szabadidő-autók, mint a Nissan Qashqai, a Kia Sportage és a Ford Kuga nem annyira tágasak belül, mint a Citroën, és bár a legolcsóbb változatok közül néhány alulárazza a C5 X-et, a legtöbbjük manuális váltóval érkezik alapból, és kevesebb felszereltséggel rendelkezik.

A 130 lóerős motor megfelelő, a 180 lóerős pedig jó extra. A plug-in hibrid hasznos céges autó adóelőnyökkel jár, de nem érezhető lényegesen gyorsabbnak, mint a 180-as. Minden felszereltségi szint jól van felszerelve, de a Max jó középutat képvisel.

Mindez igaz mindhárom hajtáslánc-opcióra. A C5 X plug-in hibrid valamivel kisebb árelőnnyel rendelkezik a riválisaival szemben, mint a C5 X többi változata, de még mindig olcsóbb. Csak a Kia Sportage PHEV, hosszú elektromos hatótávolságával és alacsonyabb céges autó adókulcsával kínál meggyőző pénzügyi érvet a Citroën ellen.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük