Megjöttek a friss számadatok!

A hibahatár +/- 3,2 százalék! Tisza 2 százalékponttal erősödött, Orbánék 3-mal, a jelenlegi állás a teljes népességben 28-26 százalék a Tisza javára, azaz februárban először a Tisza Párt előnye nem nőtt! AZONBAN MOST JÖTT A VÁRATLAN LÉPÉS MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A kínálat csúcsán egy szívó 1,4 literes benzinmotor áll, amelyet a 103 lóerős, turbós 0,9 literes egység követ.

Jobb választás a dízelmotor: ez 2016-tól érkezett 94 lóerős, 1,3 literes formában. Ez a frissítés nagyobb teljesítményt adott a MiTónak az elődjéhez képest, miközben csökkentette a károsanyag-kibocsátást. A dízel egység megfelelő teljesítményt nyújt – gyorsulás, gazdaságosság és mindennapi használhatóság szempontjából is –, feltéve, hogy nem hajtjuk túlságosan a fordulatszámmérő piros zónája felé.

Összességében a MiTo menetdinamikáját visszafogja az alapáron kínált DNA rendszer, amely három vezetési mód között váltogat, és ezek befolyásolják a kormányzás érzetét és a motor reakcióit. Ehhez társul az autó túl kemény rugózása és bizonytalan kormányérzete – ezek miatt a MiTo nem tudja felvenni a versenyt a Mini játékos, élvezetes vezethetőségével.

Alfa Romeo nyíltan és őszintén elismerte, hogy a MiTo formavilága az 8C Competizione szuperautó ihlette, és ebben nincs semmi szégyellnivaló.

A cél világos: a MiTo vásárlói, még azok is, akik az alacsonyabb teljesítményű modellek mellett döntenek, egy kis szuperautós élményt kaphatnak. Hogy ezt a koncepciót valaki elhiszi-e, vagy hogy a MiTo formája vonzó-e, az teljes mértékben szubjektív, de tapasztalataink szerint legalább egy figyelemfelkeltő autóról van szó.

Az emberek reakciója, akik látják, szinte univerzálisan pozitív; anekdotikusan a nők inkább az első részt kedvelték, míg a férfiak inkább a hátsó részt részesítették előnyben. Ha szeretnéd személyre szabni a Mitót, bőven van lehetőség rá, hiszen egy matricakatalógus áll rendelkezésre. Választhatsz lóhere-mintákat vagy olasz zászlós motívumokat, hasonlóan a Fiat 500-asnál elérhető opciókhoz. Ez lehetőséget ad egy kis szórakoztató testreszabásra, hogy a Mitód egyedibb stílust kapjon!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük