Megjöttek az Áprilisi adatok: Tisza Párt – 34 százalék, Orbánék – 28 százalék, Mi Hazánk – 4 százalék! Neked mi a véleményed? Te kinek szurkolsz?
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
A hátsó részen a logó egyúttal a csomagtérajtó nyitója is: ez egy szép részlet, és segít abban, hogy a vonalak tiszták maradjanak. A hátsó spoiler egy kicsit célzottabb megjelenést ad a Mitónak, és minden modellben alapfelszereltség.
2013 végén egy középkori felfrissítés során új hűtőrácsot, hátsó lökhárítót, sötétített üveget és más színű fényszóró-kereteket vezettek be, majd 2016-ban egy újabb faceliftet hajtottak végre, hasonlóan az Alfa Romeo Giulietta esetéhez, ami elsősorban a belső és külső részletek finomítását és új felszereltségi szintek bevezetését jelentette.
Az egyértelmű Alfa-stílus alatt a Mito a Fiat Punto platformjára épül, amit a General Motors közreműködésével fejlesztettek, és a Vauxhall Corsa is használja.
Bár az alapvető felfüggesztési konfiguráció, az elülső McPherson felfüggesztés és a hátsó torziós tengely változatlan, a Mito szélesebb nyomtávval rendelkezik elöl és hátul, és állítható lengéscsillapítókat alkalmaz rugós felfüggesztéssel.
Az Alfa Romeo Mito formatervező csapata nyilvánvalóan nagy figyelmet fordított arra, hogy a belső tér hangulata illeszkedjen a külső megjelenéshez. Bár az alapmodell piros és fekete műszerfala nem éppen a finomságáról ismert, mégis ad egy olyan érzést, hogy valami különlegeset kapunk.
A két részből álló műszerfal nem visszafogott, de legalább prémium megjelenésű. Azonban nem kell sokáig figyelni, hogy észrevegyük a műszerfal, az ajtók, a középső konzol és az A-oszlopok által borított, általánosan kemény műanyagok zűrzavaros keverékét.