Gabo elismerte, hogy Leo és Horváth Gréta is jogosan jutottak döntőbe, hiszen végigdolgozták az egészet. A rajongók fel vannak háborodva! Hogy Leo nyerte a Farm Vip-t! MUTATJUK HOGY MIÉRT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Opcionálisan elérhetők – de sajnos nem voltak a tesztautónkban – az első szénszálas kerekek és szén-kerámia fékrendszer, amelyeket a Range Roveren elsőként kínálnak, és amelyek hatalmas, 76 kg-os megtakarítást jelentenek a rugózott tömegen. A tesztautónk hivatalos tömege 2485 kg volt (kb. 150 kg-mal több, mint az SVR), és 2546 kg-ot nyomott üzemeltetési állapotban, két harmad tank üzemanyaggal.
Miután a Range Rover Sport SVR drámai kontrasztú bőreivel és agresszíven domborodó sportüléseivel találkoztunk, az SV belső tere gazdag, pazar és meglepően változatos hangulatot áraszt.
A sportos elő ülésről is sugárzik a dinamizmus, melyek szénszálas borítással készültek, hogy még inkább a teljesítményt tükrözzék. Azonban a tágas kabin sokkal kevésbé koncentrál a hagyományos teljesítménycentrikus elemekre, mint amire számítani lehetne. Bár az SV emblémák tisztán és láthatóan jelen vannak, a hangsúly mégis inkább a luxuson van, így ha a megszokott szénszálat vagy Alcantarát keresed, elég alaposan kell keresgélni.
Néhány belső anyagválasztás személyre szabható, de nem kerülheted el a viszonylag sok fényes fekete műanyag használatát a sebességváltó konzolon, ami egyesek számára nem biztos, hogy vonzó.
A JLR minimalista filozófiája a fizikai kapcsolók használatában könnyen észrevehető. A középkonzol meglehetősen üresnek tűnik, csak a váltókar és a motor indító gombja található rajta; és valószínűleg egy ideig keresgélni fogod a vészjelző gombot, mivel azt elrejtették a középső légbeömlők között.
De ez nem egy szigorú, unalmas belső tér. Az autó olyan üléseket kínál, amelyeket a JLR „Body and Soul” (test és lélek) üléseknek nevez, rövidítve Bass néven (a későbbiekben ez világossá válik), és ezekbe több hangszórót és rezonátort integráltak. Ha szeretnéd, az ülések vibrálni fogják a kedvenc zenéd mélyebb frekvenciáit közvetlenül a hátadba (lásd: „Multimédia rendszer” alább). De ha megnyomod az „SV” gombot a kormánykerék alján, a hangulat azonnal megváltozik: a digitális műszerek fenyegető piros árnyalatot öltöttek, és úgy érzed, hogy az autó teste leereszkedik a felfüggesztésén.