Leo nagyon sok feladatban cs/lt a csapattársaival, mindig nézte hogy hol lehet á/ver/i ellen/fél társait – aztán jött az álszent du/ával hogy a kemény munka így úgy – fogalmazott egy rajongó! Sokkal inkább megérdemelte volna Gréta hogy beérjen a célba! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / FVP / BPW / TTOK
Ez is érdekelhet:
Az SVR-nek volt egy V8-as kipufogóhangja, amely a legvadabb pillanataiban még 400 yard távolságból is ki tudta üríteni az autópálya külső sávját, de az autó szélesebb körű átalakításának megfelelően az SV legalább egy kicsit visszafogottabb.
A rettegett kompresszoros üvöltés helyett itt egy enyhén magasabb regiszterű V8-as morgást kapunk – kevésbé dühös és éles karakterű, inkább homogén és dallamos, bár (feltehetően a szigorúbb károsanyag-kibocsátási előírások miatt) inkább szintetikus hangzású.
Itt nincs kézifékkapcsoló: az elektronikus kézifék automatikusan aktiválódik, amikor a váltót parkoló állásba helyezed. Ami azok számára, akik szeretnek „D”-ben hagyni autójukat és a közlekedési lámpáknál behúzni a kéziféket, furcsa választásnak tűnhet.
A stílust és teljesítményének szélességét tekintve ez a kettős turbóval felszerelt V8-as bőven kínál lehetőségeket. Elég szabadon pörög, egészen 7000 rpm fölé, amikor szükség van rá, és lehetővé teszi, hogy az SV valódi brutalitással gyorsuljon el álló helyzetből, különösen az alacsonyabb sebességfokozatokban.
A rajtvezérlés kezdeti élményei nem éppen sima, luxus pillanatok. Míg az autó karosszériája ellenáll a túlságos ütközéseknek, minden egyes automatikus sebességváltás szinte szétrobbantja az erőátvitelt, és úgy érzed, hogy a fejed hátradobja. Ez meglehetősen ritka egy olyan sportautóban, amely nyomatékváltó váltóval rendelkezik, de itt az erőátviteli rendszerben lévő feszültség és súrlódás, amely a zárolt differenciálművekből adódik, egyértelműen érzékelhető.