Az egykori színésznőnek napi szintű orvosi kontroll és speciális kezelések jelenléte vált szükségessé. A jelenlegi beavatkozások csak intézményi környezetben kivitelezhetők, így a szakemberek határozott javaslata alapján újra kórházi ellátásban részesül.
Október végén már olyan állapotba került, hogy megkezdhette a rehabilitációt, ami karácsony előtt ideiglenes hazatéréssel zárult. Azóta otthonában gyógyult, időnként járóbetegként látogatva vissza kezelésekre.
EZÉRT KELL ÚJRA KÓRHÁZBAN LENNIE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A CR-V futóműve – némi enyhe, de érezhető keménységtől eltekintve a rosszabb minőségű burkolatokon – alapvetően sima menetkomfortot kínál, függetlenül attól, hogy a hagyományos hibrid passzív, frekvencia-érzékeny lengéscsillapítókkal, vagy a plug-in hibrid adaptív lengéscsillapítókkal van felszerelve. Mindkét változat jól kezeli a rossz útfelületeket, miközben megőrzi a rugalmasságát a nagyobb bukkanókon is, anélkül hogy túlzottan ringatóssá válna.
Bármilyen hajtáslánccal is szereljük, a CR-V-t aligha lehet sportosnak nevezni. Ez a generáció meglehetősen széles és testes érzetet kelt, enyhén dől a kanyarokban. A kormányzás mindkét verzióban rugalmasan ellenálló, amit elsőre visszajelzésnek érezhetünk – de valójában nincs benne igazi visszacsatolás. Ha túl gyorsan fordulunk be egy kanyarba, azt inkább a hangosan tiltakozó első gumik jelzik majd.
Mint minden új típusjóváhagyást kapott autó, a CR-V is megkapta az „Intelligens Sebességsegédet” – egyfajta sebességkorlátozásra figyelmeztető rendszert. Kikapcsolni kissé körülményes, de legalább a figyelmeztető hang inkább barátságos javaslat, mintsem vészjelzés, így kevésbé zavaró a használata.
Ha lendületből kanyarodunk vele, érezhetően megdől a magas oldalfalú gumikon, mielőtt enyhe alulkormányzottságba fordulna. Egy kis extra első tapadás jólesne a magabiztosság érdekében, de a biztonságos és stabil viselkedés teljesen megfelelő egy nagy családi SUV-tól. A fékek kellemesen progresszív érzést nyújtanak – ami nem magától értetődő hibridek esetén.
A CR-V induló ára az Egyesült Királyságban £45,895. Összehasonlításképp, a Toyota mindössze £38,880-t kér a RAV4-ért. A Honda UK talán veszélyes játékot játszik, mivel az e:HEV-ből kizárólag két magasabb felszereltségű verziót kínál, és teljesen elhagyta az elsőkerék-meghajtású változatot. Az ok: az előző generáció vevőinek többsége a 4×4-es verziót választotta.
A Honda arra számít, hogy az e:HEV modellek több mint 80%-át, az e:PHEV modellek 70%-át magánszemélyek fogják megvásárolni. Ez furcsa, mivel a plug-in hibrid egyértelműen a céges autók piacára illene inkább.
Az igazság viszont az, hogy ha nem járunk rendszeresen sáros földutakon vagy havas hegyekben, akkor egy családi SUV-ban az összkerékhajtás inkább üzemanyagpazarlás. Tesztvezetésünk során az összkerékhajtású CR-V fogyasztása csupán 43,5 mpg volt – nem túl meggyőző.
A Honda nyilván kiszámolta mindezt, de azzal, hogy nincs nem-hibrid verzió, az összkerékhajtás alapfelszereltség, és belépő szintű kivitel sem kapható, azok a vásárlók, akik egy megfizethetőbb családi SUV-t keresnek, kiszorulhatnak a kínálatból.