Gyászba borult a család!

Április 16-án a Fiumei úti sírkertben eltemették Wachsler Tamás volt Fi/eszes országgyűlési képviselőt! Wachsler Tamástól búcsúztunk. Isten veled, barátom! – írta a kö/öss/gi oldalán Orbán Viktor kormányfő. Szívügye volt az Országház tervezett belsőépítészeti újjászületése.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Most már nincs külön Circuit Pack opció: a nyomatékszenzoros differenciálművek és a kemény felfüggesztés alapfelszereltségnek számítanak. Sőt, még keményebbek lettek: az első rugóerő 46 N/mm, a hátsó 40 N/mm (ez előzőleg 36 N/mm volt mindenhol a régi Circuit Pack-es verzióban), és a hátsó anti-roll bar is merevebb lett. A vezetési módok nevei megváltoztak, és módosították a négykerék-hajtás rendszerének elosztását: Normál módban a teljesítmény 40%-a a hátsó kerekekre megy, Gravel módban 47%, Track módban pedig 40-70%.

A rugóerő növekedése miatt a rugózás jobb, mint amire számítottam. Természetesen kemény, de a kontroll kiváló, és sosem rázós vagy zavaros rossz útfelületeken. Az a képesség, hogy gyorsan elnyeljen egy nagyobb ütődést, és rögtön felkészüljön a következőre, továbbra is megvan – a GR Yaris egy olyan autó, amely gyorsabban jobb érzést nyújt, minél gyorsabban mész.

De nem vagyok biztos benne, hogy olyan agilis lenne, mint az előző verzió. A keményebb felfüggesztés, különösen a nagyobb roll-bar merevség, egy olyan autót eredményez, amely laposabb és még képzettebb, de kevésbé hajlamos arra, hogy fékezéskor vagy kanyarodáskor forgást végezzen. Miközben a hátsó hajtásra történő nagyobb teljesítmény-elosztás ellensúlyozza ezt a kanyarok kijáratánál egy pályán, az úton, ahol csak egy bizonyos mennyiségű teljesítményt tudsz kihasználni, úgy érzem, inkább orrnehéznek tűnik (ha egy az egyben össze tudnám hasonlítani ugyanezen a szakaszon, talán biztosabb lennék). A Gen 2-es GR Yaris komolyabb, képzettebb, egy „jobb” autó – és még mindig élvezetes, érted, még mindig egy ötcsillagos szórakoztató eszköz, szóval itt már csak apró fokozatokról beszélünk – de nem tudom, hogy annyival több szórakozást nyújt-e, mint az előző. Tiszta közúti autóként, ha nem valószínű, hogy elég forróra melegítenéd a kipufogót ahhoz, hogy megolvaszd a tolató lámpát, talán az első generációs autó is ugyanúgy jó választás.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük