Valamint a Kossuth téri Igazságügyi Palota és Agrárminisztérium épületeinek folyamatban lévő megújulása. Munkáját mindig a felelősségtudat és a minőség eszménye vezérelte.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A facelift során egyetlen helyről kell kezdeni: az elülső résznél. Az autó elejét a márka új emblémája központozza, amely úgy lett tervezve, hogy pulzáló hatást keltsen. Ez teljesen friss megjelenést ad a Capturnak, amely inkább egy új generáció benyomását kelti, mint egy egyszerű frissítést.
A frissített orr-rész mellett a nappali fények is átalakítást kaptak, most már szögletesebbek és villámszerűek. Ez összhangba hozza a Capturt a többi, újabb modelllel, mint a Renault Clio, Renault Rafale és Renault Scenic. A hátsó részen nem történt túl sok változás, de Renault finoman áttervezte a lámpákat, hogy megkülönböztesse az elő-facelift verzióktól.
Mivel csak egy facelift történt, a Captur mérete ugyanaz maradt, mint korábban (4239 mm hosszú, 1575 mm magas), és az alapjai is nagyrészt megegyeznek azzal az autóval, amelyet lecserél. Ugyanazt a CMF-B platformot használja, mint a Clio és a Nissan Juke.
A karosszéria alatt Renault új lengéscsillapítókat helyezett el az első tengelyen a karosszéria irányításának javítása érdekében, és módosította a felfüggesztés geometriáját a jobb menetkomfort és egy „dinamikusabb vezetési élmény” érdekében. A kormányzást is újrakalibrálták a jobb válasz és irányítás érdekében.
A Renault elmondta, hogy a változtatások nagy része a pre-facelift verziók ridegségével kapcsolatos negatív visszajelzésekre válaszul történt.
Ahogyan korábban, a Captur hátsó részén torziós gerenda, az első tengelyen pedig pseudo-MacPherson rugóstagok találhatók (amelyeknél egy alsó keresztlengőkar van felszerelve, és az anti-roll bar el van hagyva). A kerekek mérete is megnövekedett, most 17 és 19 col között mozog.