Húsvét után érkezik a kiegészítő támogatás a nyugdíjasoknak!

Az elmúlt időszakban tapasztalható infláció következtében jelentős mértékben növekedtek az alapvető kiadások, így az élelmiszerek, rezsiköltségek és egyéb mindennapi szükségletek árai. A kormányzat szándéka az, hogy az emelkedő árakhoz való alkalmazkodásban ne maradjanak segítség nélkül azok, akiknek a jövedelme rögzített, mint például a nyugdíjasoké. Ez az intézkedés tehát nem csupán gesztus, hanem a szociális védelem eszköze is egyben.
EKKOR ÉRKEZIK A TÁMOGATÁS:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A harmadik generációs Mazda 2 formavilágának egyik kulcseleme a fronttengely és az A-oszlop közötti távolság. Míg az előző modell inkább egyterűs arányokat mutatott, ahol ezek az elemek közelebb estek egymáshoz, addig itt Mazda 80 mm-rel előrébb tolta a tengelyt, és ugyanennyivel hátrébb az A-oszlopot. Ennek köszönhetően az autó dinamikusabb, kiegyensúlyozottabb arányokat kapott.
A Mazda 2 a márka saját fejlesztésű Skyactiv platformjára épül, ami a karosszéria 22%-os merevségnövekedését és 7%-os súlycsökkentését eredményezte, annak ellenére, hogy a karosszéria mérete nőtt. Ez úgy vált lehetővé, hogy a nagy szilárdságú acél arányát 12%-kal, míg az ultra-nagy szilárdságú acélét 30%-ra növelték.
A futómű elöl MacPherson rugóstagos, hátul torziós gerendás – a kategóriában megszokott megoldások. A jobb kormányreakció érdekében a futómű geometriáját módosították, többek között növelték az utánfutást elöl, hátul pedig megemelték a torziós rúd bekötési pontját az ütközések finomabb elnyeléséhez. A kormány áttételét is kicsit gyorsabbra hangolták, és a rögzítésein is módosítottak.
A Mazda különös figyelmet fordított a zajcsillapításra is: módosított padlólemez merevítések, a felfüggesztés és a karosszéria rezonanciájának elkülönítése, zajelnyelő tükrök és ablaktörlők, valamint optimalizált motortartó bakok mind hozzájárulnak az utastér csendességéhez.

A belső tér elsősorban kialakításával, nem pedig méreteivel tűnik ki. Bár a helykínálat nem kiemelkedő, főleg hátul szűkösebb, az utastér dizájnja igényes és átgondolt. Az egyszerű, vízszintes vonalakból álló műszerfal letisztult, a kezelőszervek jól elrendezettek, a műszeregység „periszkópos” elrendezése pedig egyedi hatást kelt. A belső dizájn minősége különösen figyelemre méltó – nem véletlen, hogy az autó formatervezője eredetileg belsőépítésznek tanult.
Az infotainment képernyő magasan a műszerfalon helyezkedik el, így vezetés közben nem kell megérinteni – a középkonzolon elhelyezett vezérlő forgótárcsával is kezelhető. Ez lehetne egy fokkal előrébb a kényelmesebb használat érdekében, de összességében ergonomikus a kialakítás. Az első ülések enyhén magasra helyezettek, de ez még belefér a szegmens normáiba, és a 20 mm-rel megnövelt könyöktér segít, hogy két felnőtt is kényelmesen elférjen elöl.
A hátsó sorban viszont már kevésbé rózsás a helyzet: a Mazda 2 nem kínál annyi láb- és fejtérrel, mint például a Seat Ibiza, bár még mindig tágasabb, mint egy Fiat 500. A csomagtartó 280 literes, ami korrekt érték, bár a nyílás szélessége kissé szűkös, így a pakolás nem mindig egyszerű.
Ha szeretnéd, készíthetek egy rövidebb, pontokba szedett összefoglalót vagy marketingesebb hangvételű változatot is!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük