Húsvét után érkezik a kiegészítő támogatás a nyugdíjasoknak!

Jelenleg még nincs hivatalos információ arról, hogy pontosan mekkora összegű támogatásra számíthatnak az érintettek, illetve hogy mikor kezdődik meg a kifizetés. Mivel a döntés előkészítése még folyamatban van, a nyugdíjasok számára különösen fontos, hogy figyelemmel kövessék a kormány hivatalos bejelentéseit, valamint a nyugdíjfolyósító szervek tájékoztatóit. Ezekből értesülhetnek majd elsőként a pontos időpontokról és összegekről.

VIA blikkruzs

Ez is érdekelhet:

A harmadik generációs Mazda 2 közel egy évtizede jelent meg, és még mindig gyártásban van. Azóta a legtöbb kisautó megnőtt, kisebb turbómotorokat kapott, és egyre több technológiát zsúfoltak beléjük. A kis Mazda ezzel szemben kitart a hagyományos recept mellett.
A 2023-as modellről a részben lefedett hűtőrács alapján lehet felismerni – bár ez ne tévesszen meg senkit: nem elektromos, hanem továbbra is egy 1,5 literes, szívó benzines motor hajtja.
Matt Saunders, tesztvezető szerkesztő
Ha figyelembe vesszük, hogy néhány riválisának jövője igencsak bizonytalan, könnyen lehet, hogy a Mazda 2 nemhogy elavult lenne, hanem éppen most vált igazán különlegessé és vonzóvá.

A 2023-as modellfrissítés immár a második, és új lökhárítókat, keréktárcsákat, fényezéseket, illetve a már említett különleges hűtőrácsot hozta magával. Az elmúlt években megújult a multimédiás rendszer is, valamint bevezették a mild-hibrid hajtásokat, hogy a modell a környezetvédelmi előírásoknak is megfeleljen.
A Mazda 2-ben már egy ideje nem elérhető dízelmotor, viszont a választék továbbra is bőséges. Négyféle teljesítményű változatban érhető el a Mazda saját fejlesztésű Skyactiv-G motorja, egy 1,5 literes, négyhengeres benzines blokk: 74, 89 és 113 lóerős verziók közül lehet választani. Az automata váltó kizárólag a 89 lóerős kivitelhez rendelhető, míg a kézi váltós 89 és 113 lóerős változatok már mild-hibrid (Mazda nyelven: e-Skyactiv) technológiával is elérhetők.
Felszereltségi szintek
Négyféle felszereltségi szint közül választhatunk (Centre-Line, Exclusive-Line, Homura és Homura Aka), és már az alapverzió is meglepően jól felszerelt: légkondicionáló, USB-csatlakozó, emelkedőn elindulást segítő rendszer, tempomat, alufelnik, tolatóradar, valamint egy 8 colos érintőkijelzős infotainment rendszer jár hozzá, amely tartalmaz navigációt, DAB rádiót, Bluetooth kapcsolatot és okostelefon-tükrözést is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük