Ruff Bálint tréfával válaszolt, mondván: „Hende Csaba biztos nem” – mire a közönség nevetésben tört ki. Komoly nevet azonban ő nem említett, így a figyelem Török Gábor felé fordult.
A politológus nem tért ki: ha választania kellene, ő Szijjártó Pétert tartja legesélyesebbnek.
Szijjártó mint utód? –
Török Gábor szerint Szijjártó Péter nemcsak Orbán bizalmi embere, hanem olyan politikus, aki hosszú ideje aktív részese a Fidesznek.
Diplomáciai tapasztalat, belső lojalitás, politikai túlélőképesség – ezek mind mellette szólnak. Egy rendszerből építkező politikai struktúra számára ő tűnhet a leglogikusabb folytatásnak.
EKKOR VÁRATLAN DOLOG TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A nyolcadik generációs Toyota Hilux, amely először 2016-ban debütált, már kezdi mutatni a korát, még a 2020-as középső frissítés után is, amely megújította a stílusát, továbbfejlesztette a felszereltségét, és bevezette a 2,8 literes, erősebb turbódízel motort a meglévő 2,4 literes egység mellé.
A Hilux GR Sport a nagyobb, 2,8 literes motorral van felszerelve, amely 201 lóerőt és 500 Nm nyomatékot kínál. Bár nem sebességi versenyzőknek készült, ez a motor jelentősen gyorsabbá teszi a GR Sportot, mint a 2,4 literes változatokat, körülbelül két másodperccel csökkentve a 0-100 km/h időt más Hilux modellekhez képest. Papíron még gyorsabb, mint a korábbi Ford Ranger Raptor dízelváltozata. Azonban 2125 kg súlyával és kevesebb mint 100 lóerő per tonna teljesítménnyel nem versenyautó.
A Vissza a jövőbe című filmben ismertté vált 1980-as évek Hilux modelljére tett utalásként a GR Sport fekete keretes hűtőrácsa eltávolítja a Toyota logót, és helyette szénszálas díszítést és a „TOYOTA” feliratot nagybetűkkel találjuk.
A GR Sport esetében az egyetlen választható váltó a hatsebességes, nyomatékváltó automata, amely egy kapcsolható négykerék-meghajtó rendszert hajt, alacsony sebességfokozattal és zárható hátsó differenciálművel.
A Hilux továbbra is test-váz konstrukcióval rendelkezik, amely lehetővé teszi számára, hogy kiemelkedően teljesítsen terepen, beleértve a kiváló tengelytartást a nehezebb környezetekben és az egy tonnás teherbírást. Azonban ez a hagyományos felépítés korlátozza a Hilux úton nyújtott dinamikáját, összehasonlítva olyan modellekkel, mint a Ford Ranger Raptor, amely kifinomultabb és átalakított felfüggesztéssel rendelkezik.
Mindezek ellenére a Toyota gondos fejlesztéseket hajtott végre a GR Sport verzió felfüggesztésén. A megerősített első spirálrugók javítják a kormányzási reakciókat és a karosszéria kontrollját, míg a frissített monotubusos lengéscsillapítók elöl és hátul, valamint a strapabíró Bridgestone Dueler terepgumik növelik a terepjáró képességeit. Ez a beállítás arra utal, hogy a Hilux GR Sport inkább a kemikális munkaeszközként történő használatra lett tervezve, semmint a sportos, finom vezetési élményt kínáló más teljesítmény-orientált pickupokkal való versenyzésre.