Ugyanakkor Török arra is figyelmeztetett: az utódlás nemcsak a miniszterelnök akaratán múlik. A Fidesz belső világa összetett, többféle érdek, szövetség és rejtett konfliktus határozza meg a működését.
Lehet, hogy Orbán számára Szijjártó lenne az ideális jelölt, de hogy a párt is így gondolja-e, az már más kérdés.
A név elhangzott – és ezzel elindult egy újabb beszélgetés…
Ön mit gondol?
VIA ellenszel
Ez is érdekelhet:
Európában a könnyű pick-up piacon sok autógyártó már elhagyta a szegmenst, miután próbálkozásaik nem hozták meg a várt sikert. Azonban két óriás, a Ford és a Toyota, továbbra is versenyt vívnak a vezető szerepért, és ahogy mindkét márka folytatja a fejlesztéseket, a verseny egyre élesebb lesz.
A Ford második generációs Ranger-je, amely már gyártásban van, komoly versenytársává vált, bár még mindig az életciklusának korai szakaszában jár, szemben a Toyota Hilux-szal, amely évtizedek óta jelen van, és már a nyolcadik generációjánál tart. A Hilux továbbra is a pick-up szegmens egyik alappillére, klasszikus karosszéria-alváz kialakításával és a strapabíró, leveles rugós hátsó tengellyel, amely ideális a nagy terhek szállítására.
Az elmúlt években a Ford Ranger és a Toyota Hilux Európában holtversenyben szerepeltek a legnagyobb eladásokat elérő pick-upok között, és ez a verseny más piacokon, például Ausztráliában is zajlik. Miközben a Ford bemutatta új turbó V6-os Ranger Raptor modelljét, a Toyota válaszul bemutatta saját teljesítményorientált változatát, a Hilux GR Sportot. A GR Sport célja, hogy ötvözze a munkagépként való alkalmasságot és a sportos vonzerőt, miközben a Toyota Dakar Rally örökségéből merít inspirációt.
A motorháztető alatt a Hilux GR Sport egy négyhengeres dízelmotort használ, amely inkább az első generációs Ranger Raptor dízelhez hasonló, mint a második generációs V6-os változathoz. Ellentétben a Ford megoldásával, amely a nagyobb teljesítmény érdekében a szállítókapacitás csökkentésére törekedett, a Toyota verziója megtartja a Hilux leveles rugós hátsó tengelyét, az egy tonnás rakodófelületet és a jármű munkagépként való szerepét. Ez a hangsúly a Hilux gyakorlati eszközként való megőrzésére néhány kompromisszummal jár, különösen a rugózás és a zajszint tekintetében.
Az úton a Hilux GR Sport nem a legcsendesebb pick-up. Egy 70 mph sebességnél a kabin zaját 67 dBA-ra mérték – ez számos személyautóval összevethető. A motor, miközben terhelés alatt durva, sokkal csendesebbé válik alacsonyabb fordulatszámon. A szélzaj a nagy oldalsó tükrök körül észlelhető, de nem túl zavaró. A hosszú távú kényelmet illetően nagyobb problémát jelent a Hilux GR Sport pattogós rugózása. Bár a járművet nyomatékgazdálkodó rendszerrel látták el, amely a test mozgásainak simítására szolgál, tesztünk során nem volt különösebben hatékony, mivel az autó még mindig zötyögött és kényelmetlen volt egyenetlenebb utakon, vagy akár rosszabb városi felületeken is.
Mindazonáltal a Hilux GR Sport ülései szélesek és kényelmesek, megfelelő oldaltámaszt biztosítanak. Az off-road használatot igénylők vagy azok számára, akiknek segítség kell a járműbe való be- és kiszálláshoz, hasznos fogantyúk találhatóak az A-oszlopoknál, amelyek biztosítják a stabilitást, amikor nehezebb terepen közlekednek.
Összegzésül, míg a Hilux GR Sport nem éri el a riválisok kényelmét vagy simaságát hosszú utakon, továbbra is egy szilárd választás azok számára, akik olyan strapabíró pick-upot keresnek, amely nemcsak a kemény munkát bírja, hanem sportos élményt is nyújt. A teherbírás, a praktikum és a teljesítmény egyensúlyának köszönhetően a Hilux GR Sport értékes versenyzője marad az európai pick-up piacnak.