Múlt csütörtökön intézkedésre került sor a Clark Ádám téren, ahol egy személyt cse/dhá/orí/ás miatt igazoltattak, és lefoglalták a közismerté vált trombitáját is. Az intézkedés során kiderült, hogy az illető korábban kiszabott, de be nem fizetett bírság miatt kö/öz/s alatt állt. A tartozást időközben valaki rendezte, így az érintett végül szabadon távozhatott.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Honda Accord, Seat Exeo, Skoda Superb és Volvo S60 legtisztább dízelváltozatai nem felelnek meg valamelyik vagy mindkét kategóriának. Bár az évek során különféle benzin- és dízelmotorok közül választhattak a vásárlók, köztük a csúcsmodellt, a 3,2 literes V6-os erőforrást.
Még most is, a 159 meglepően friss és vonzó megjelenésű. Az utastér azonban nem annyira meggyőző, annak ellenére, hogy új bőrkárpitozással és „fekete alumínium” műszerfal díszítéssel bővült, amelyek éppoly vonzóak, mint amennyire szokatlanok.
A 159 vezetői pozíciója magasnak érződik, az ülések pedig kissé keskenyek és rövidek. Az anyagminőség is hagy némi kívánnivalót maga után: a tesztautónkban több olyan durva, vékony és éles műanyag volt, amelyek nem igazán tükrözik az Alfa minőségi elvárásait.
A 159 alapjáraton zajos, és a 3000 rpm felett szokatlanul hangos, ha a kategóriát nézzük. Rengeteg használható nyomatéka van, és egy sima hatfokozatú váltóval rendelkezik, de több a turbólyuk, mint amennyire számítanál.
A 159 kényelmesen fut és kezelhető, de biztosan nem sportlimuzin, mivel válaszreakciók és dinamikus egyensúly terén, valamint finomhangolásban is elmarad.
A kormányzás tökéletesen tükrözi az autó karakterét: a kormány kreatívan kontúrozott és gyönyörűen tapintásra kellemes, fekete bőrrel bevonva – de egy kényelmetlen szögben nyúlik feléd, mintha a kormányoszlop a lábad között lévő motortér falán futna keresztül.
A kormányzás is változó sebességgel hat a első kerekekre, ami egy szokatlanul nagy és kellemetlen „holtzóna” érzést ad az egyenes kormányállásnál, majd pedig hajlamos arra, hogy a kanyar közepén az ív felé húzzon, mindezt anélkül, hogy ehhez megfelelő mértékben nőne a szükséges kormányzási erő.
Összességében az autó jó tapadással rendelkezik és viszonylag élénk, de kicsit túl inaktívnak és kiszámíthatatlannak érződik ahhoz, hogy precízen vezessük, vagy igazán élvezzük a vezetést.