A hallgatás nem kötelesség – Bea szerint nincs olyan szabály, amely arra kötelezné a nőket, hogy csendben viseljék el a nehézségeket. „Azt mondják, a gyerekek miatt mindent el kell tűrni. De ez csak egy berögzült tévhit. Vannak, akik családi nyomás miatt nem lépnek, de nekem nem volt ilyen hátterem. Én nem vagyok hajlandó elfogadni azt, ami nem elfogadható – még anyaként sem.” – mondta határozottan.
Nem minden játszódik a kamerák előtt. ÍGY TÖLTÉNT A FÉLRELÉPÉS:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha egy közel kéttonnás SUV kevesebb mint hat másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 60 mérföld/órára, akkor aligha lehet komoly probléma a teljesítményével – különösen, ha emellett még valós körülmények között is meglepően takarékosan tud üzemelni, akár rendszeresen töltjük, akár nem.
Nagyjából ez az élmény, amit a Toyota RAV4 plug-in hibrid változata kínál. A modell kiválóan szigetelt, kulturált, és a legtöbb helyzetben jó a gyorsíthatósága is. Teljes gázadáskor még érezni némi „gumiszalag-effektust”, ami a régebbi Toyota hibrideket jellemezte, de többnyire túl elfoglalt leszel azzal, hogy elcsodálkozz: hogyan képes egy ekkora autó ilyen határozottan meglódulni – hot hatch szintű vehemenciával indul meg álló helyzetből.
A hajtáslánc felépítése miatt a RAV4 PHEV inkább városi tempóról gyorsítva tűnik erőteljesnek, mint országúti előzéseknél, de még autópályán is bőven van benne tartalék. A 30-70 mph gyorsulás ideje mindössze 5,1 másodperc – három tizeddel jobb, mint amit például egy Hyundai i20 N tud. Ez nem az, amit egy hibrid emblémás Toyota SUV-tól várnál – főleg nem egy sportos kisautó sofőrjeként.
Azonban a dinamizmus nem feltétlenül az a terep, ahol a RAV4 PHEV igazán elemében van – legalábbis nem hosszabb használat után. Bár sportosabb vezetési módra váltva élesebb lesz a gázreakció, az autó akkor is csak jelentősebb pedálnyomásra reagál igazán, és a motor ilyenkor egy távoli csónakmotor vagy egy túlterhelt turmixgép hangját idézi. Sokkal kellemesebb élmény, ha visszafogottabban, nyugodtan használjuk – erre van igazán hangolva.
Ebben az esetben egy nyugodt, takarékos, kényelmes családi autó képét mutatja. Ha van elég töltés az akkumulátorban, a rendszer tisztán elektromos módban indul, de választható HV (töltöttség megőrzése), Charge (akkumulátortöltés), illetve Auto EV/HV mód is, amely automatikusan szabályozza az elektromos hajtást és az akkumulátor állapotát. Emellett Trail mód is rendelkezésre áll laza burkolatú utakra.