Bea azt is egyértelművé tette, hogy nem minden, ami velük történik, része egy műsornak. „Vannak dolgok, amik a reflektorfényen kívül zajlanak, és ott fájnak igazán. A lányaim pontosan tudják, mi történt, nem kellett nekik magyarázkodni.” – jegyezte meg. Azt is hozzátette: „Az emberek sokszor csak a képernyőn keresztül érzékelik a valóságot. Pedig a legnagyobb sebek csendben születnek, címlapok nélkül.” – Egy informátor szerint egy hazai, szőke hírességgel történt a félrelépés, de azt még nem kívánta megosztani senkivel, hogy pontosan ki volt az. „Az emberek azt mondanák, hogy: „DE PONT VELE?”
VIA YT Levente klubja
Ez is érdekelhet:
A RAV4 még plug-in hibrid (PHEV) változatban is kényelmes, általánosan lágy rugózású családi SUV. A Toyotát – ellentétben más gyártókkal – nem tévesztette meg az az elképzelés, hogy a legerősebb változatot úgy hangolja, mintha egy emelt teljesítményű sportautó lenne, csak azért, mert elég erős és gyors ahhoz, hogy látszólag igazolja ezt a logikát.
Ez az autó éppen olyan kiegyensúlyozott, érett, könnyed úttartási jellemzőket mutat, amilyeneket az ember egy sokoldalú családi járműtől remélne. A felfüggesztése viszonylag lágy, de nem billegős vagy tompa. Kanyarodáskor enyhén dől, de a dőlés sebessége és mértéke kordában van tartva, és egyik sem rontja a közepes gyorsaságú, közepes súlyozású kormányzás linearitását és természetes irányíthatóságát, ami könnyűvé és természetessé teszi az autó vezetését alacsony és magas sebességnél egyaránt.
Bár a RAV4 PHEV majdnem 300 kilóval nehezebb, mint a hagyományos változat, a stabilizátor rúdjai ugyanolyan vastagok. A Toyota nyilvánvalóan nem támasztott nagyobb dinamikai elvárásokat ezzel a verzióval szemben, mint bármely másik RAV4-gyel, és a vezetési élmény kellemes kiegyensúlyozottsága ennek lett a haszonélvezője.
– Matt Saunders, tesztszerkesztő
Néhány hasonló méretű és árú SUV az úton nehézkesnek, szélesnek és ügyetlennek érződik, de a RAV4 nem ilyen. Megőrzi egyensúlyérzetét és visszafogott agilitását, és a jelentős önsúlyából adódóan is alig észlelhető dinamika-veszteség. Ha gyorsabban haladunk, érezhető lehet némi mozgás, amikor az autó függőleges karosszériamozgásai elérik a határukat, de a kanyarsebesség és az egyensúly meglepően jó, ahogy a tapadás is. Néha valóban érezni lehet, ahogy a hátul elhelyezett elektromos motor és a hátsó tengelyre áthelyezett tömeg segíti az autó farának fordulását kanyarok kijáratánál – ez a sportos, dinamikus hangulat meglepő, és kevesen számítanak rá egy ilyen karakterű autónál. Az autó rugózása rugalmas és elnyelő minden sebességnél – pont, ahogyan egy praktikus családi autónál elvárnánk. A zajszigetelés kiváló, így sima útfelületen a menetkomfort dicséretre méltó: zajmérőnk mindössze 61 dBA-t mért 80 km/órás sebességnél, ami egy decibellel alacsonyabb, mint a Range Rover Evoque P300e esetében. Ugyanakkor időnként megszakadt ez az általános nyugalom a tesztautón lévő 19 colos könnyűfém felnik miatt, amelyek enyhén koppantak és zötykölődtek éles peremeken és aknafedőkön. Ez azonban nem eléggé zavaró ahhoz, hogy jelentősen rontsa az autó általános finom, kényelmes és nyugodt hangulatát – de még egy ok lehet arra, hogy átgondoljuk, valóban szükségünk van-e egy magasabb és drágább felszereltségi szintre, vagy jobban járnánk egy belépőszintű RAV4 PHEV-vel 18 colos kerekeken (vagy akár kérhetnénk a kisebb felnik felszerelését a kereskedőtől).