2005. Évi, 133 tv. 26.pr. kimondja Azzal, hogy belépsz az áruházba, elfogadod az áruház szabályzatát. A vásárlók szerint ma már modern eszközökkel pl ka/er/kkal ki lehet szűrni aki nem megfelelően vi/elke/ik az áruházban! A vásárlók többsége azt mondja hogy sokat elmond a tá/sadalm/nkról, hogy ilyen esz/özö/höz kell folyamodnia bizonyos üzletláncoknak.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A második generációs Juke belső terének eredeti, játékos és szórakoztató dizájnja egy kicsit visszafogottabb lett, miközben egyértelmű próbálkozás történt arra, hogy gazdagabb anyagokat és technológiai vonzerőt adjanak hozzá. Azonban még mindig bőven van vizuális karakter és egy kis szórakoztató faktor, amit jól érzékelhetünk.
Bár a dizájn bája nem vette át az irányítást, és nem akadályozza meg a Juke-ot abban, hogy elegendő utas teret és egy kis prémium érzést biztosítson ahhoz, hogy legalább egy kicsit versenyképesebb legyen riválisaival szemben, az utastérben még mindig rengeteg ívelt, domború felület található. Ez éles ellentétben áll a sík arcú Skoda Kamiq-kal, vagy a szürke Vauxhall Crosslanddal.
A vezetőülés magas és enyhén behajlított lábbal van, így jobb kilátást biztosít, mint egy hagyományos kompakt hatchback.
Eredetileg az analóg műszerek voltak, de a második generációs modellnél ezeket egy 12,3 colos digitális információs kijelző váltotta fel, így a Juke lépést tart a legfontosabb konkurensekkel. A kijelző viszonylag éles, és a kijelzőt valamelyest testre szabhatjuk különböző dialógusokkal, térképek megjelenítésének lehetőségével és könnyű hozzáféréssel a hatékonysági mutatókhoz.
A facelift előtti modellen úgy éreztük, hogy a Nissan bőr és krómozott műanyag használata egy mérsékelten sikeres próbálkozás volt, hogy feljebb emeljék a Juke hangulatát. Azóta több próbálkozás is történt: a bőr opciókat eltávolították, és prémium PVC anyagokkal helyettesítették, de néhány trim, mint például az N-Sport tesztautónk, szép varrott üléseket kapott – sárgában, hogy illeszkedjen a tesztautónk külső festéséhez.
A műszerfal is egy kicsit átdolgozott dizájnt kapott, amely nagy felületű, részben újrahasznosított Alcantara borítással rendelkezik. Ez a trim sárgában elérhető néhány felszereltségi szinten, és valóban élénk, de visszafogottabb színek is kaphatók. Valójában a sárga trimet csak bizonyos külső színekkel rendelhetjük – például nem illeszkedik a kék vagy piros külsőhöz.