Neked mi a véleményed? Veled történt már ilyen eset?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A 1,0 literes Juke alapvető műszaki adatai alapján elég jól kellene teljesítenie a versenytársakhoz képest, de a valós tesztelési tapasztalatok másképp mutatják.
Pályás teljesítménytesztjeink során (bár esős és hűvös időjárásban) a Juke nem érte el a Nissan által megadott 0-100 km/h gyorsulást 10,4 másodperc alatt, hanem teljes 1,5 másodperccel lemaradt. Emellett a 30-110 km/h közötti gyorsulásban a kevesebb teljesítményű Seat Arona 1.0 TSI-t sem tudta utolérni, és több mint 1 másodperccel elmaradt tőle.
Maximális teljesítményen a Juke háromhengeres motorja elég lelkesen működik szubjektív szempontból, szabadon pörögve körülbelül 5000 rpm-ig, bár nem nevezhetjük valódi lelkesedésnek.
Az alacsony fordulatszámú turbó válaszidője viszont jelentősen lassú, ami egy kis vezethetőségi akadályt jelent, amíg meg nem szokjuk, hogyan reagál a motor a félig megnyomott gázpedálra.
Ha elkerüljük a Sport vezetési módot, ez a probléma rövid távon kevésbé észlelhető, és igazából nem jelent problémát, miután hozzászoktunk, hogy külön figyelmet fordítunk a gázpedál első pár centiméterének kezelésére.
A többi pedál működtetése könnyebb és intuitívabb, szerencsére – ezek harmonikusabb és figyelmesebb hangolásról tanúskodnak –, és a hatfokozatú manuális váltó váltási minősége elég könnyed, sima és jól definiált.