Várkonyi Andrea lányáról érkezett drámai hír!

Ezek egyikén pedig az látszik, ahogy Mészáros Lőrinc átöleli őt a családi tortázáson. „Nem tudom mikor történt, hogy eltelt 18 év! Boldog vagyok, hogy 18 éve az anyukád vagyok!! Maradj mindig ilyen, nagyon szeretünk! Boldog szülinapot itt is kislányom!!” – írta a képek mellé Várkonyi.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az adaptív légfelfüggesztés alapfelszereltség a Grecale Folgore-n, és különösen úgy finomították, hogy kompenzálja az akkumulátor súlyát. Azonban nem vagyunk meggyőződve arról, hogy a Maserati eleget tett volna a feladatra.

A kényelmi orientált üzemmódokban érezhető, hogy a karosszéria kontrollja nem elég feszes, a test lebegése és hintázása még mindig jelen van, annak ellenére, hogy a magas frekvenciájú ütődések továbbra is zörejeket és ütéseket küldenek a kabinba a standard 20 colos alumínium felniken és Bridgestone Potenza gumikkal.

Szeretem a jelenlegi generációjú benzines Maserati-k könnyed érintését és hátsó hajtású jellegét, de ez egyáltalán nem tűnik olyan harmonikusnak.

A Sport és Corsa üzemmódok ugyan szorosabbá teszik a karosszéria kontrollját, de nem oldják meg a fel-le mozgást és a fejet hajtó lökéseket, így a Grecale túl puhán rugózik, ugyanakkor túl keményen van csillapítva, függetlenül attól, hogy melyik üzemmódot választod. Mindez annyira finoman érzékelhető, hogy nem feltétlenül jelenthet üzleti szempontból elutasítást, ha igazán beleszerettél a Grecale Folgore sima megjelenésébe, nagy tempójába és hasznos belső terébe. Azonban a Lotus Eletra vagy a (bár valamivel kisebb) Macan sokkal jobb vezetési élményt kínálnak.

A kormányzás nagyon tipikus Maserati-s: könnyű, szép fokozatos, de nincs meg benne az a visszajelzés és textúra, amire vágysz, és túl könnyűnek és elvágottnak érződik, amikor az autó terhelődik kanyar közben. Alapvetően úgy tűnik, hogy a Grecale-nak megvan minden tehetetlensége, mint egy nehéz autónak, de semmi eleganciája, amit az alacsony tömegközéppont adhatna. Gyors, és elég magabiztos egy normál tempónál, ami valószínűleg mindaz, amire igazán szüksége van. De minden ennél intenzívebb vezetési élménynél egyszerűen nem érzed túl magabiztosnak a futóművet – és azt mondanánk, hogy ez probléma egy ilyen gyorsulásra képes autó esetén.

Egyébként nem túl sok finomság van a kezelhetőségben sem. Az első és hátsó motorok azonosak, és nincs sok okos nyomatékelosztás, így mindig inkább elsőkerék-meghajtásúnak érződik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük