Neked mi a véleményed? Milyen érzés lehet Nórinak hogy, Mészáros a pót papája?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A Grecale Folgore olyan érzést kelt, mintha a Maserati mérnökei halogatták volna a fejlesztését, miközben egy V6-os, előkamrás égéssel rendelkező motort dolgoztak ki, majd a határidő utolsó napján dobták össze.
Papíron egyszerűen reménytelenül lemarad a versenytársaktól. Persze, gyors, de a mindennapi használatban a gyenge hatékonyság, a korlátozott hatótávolság és a nem túl figyelemre méltó töltési sebességek elhomályosítják a teljesítményt.
Az olasz stílust sem pótolja a hiányosságaiért. Más, nemrégiben vezetett Maserati-k gondosan és harmonikusan vannak hangolva, de ez nem ilyen. Az MG 4 XPower-ra emlékeztet az erősebb motorjaival – és nem szórakoztató módon. Míg az MG legalább egy kis teljesítménybargényt kínál, addig a Grecale Folgore mindenképpen nem az.
Jó hír, hogy a Grecale Folgore tényleg nagyon lapos töltési görbével rendelkezik a gyakorlatban: amikor egy 350kW-os Ionity töltőhöz csatlakoztattuk, 140kW-os sebességgel töltött 60%-os töltöttségi állapotig, majd 70%-nál 130kW-ra csökkent. Mégis, egy ilyen nagy akkumulátor esetében ez nem igazán elegendő.
Legalább a Maserati biztosít egy 7kW-os otthoni töltőt és hozzáférést a Maserati Public Charge okostelefonos alkalmazáshoz, amely állítólag a nyilvános töltők 96%-ához biztosít hozzáférést Európában.