Nem elég, hogy tisztességesen végig dolgoztam az életem, ennek ellenére a magas infláció mellett semmire nem elég a nyugdíjam… Most még jön a gáz meg villany áremelés is! Hát Gyönyörű. Nálam villanyfűtés van, a villanyszámlám eddig is magasnak volt mondható a téli és nyári szezonokban, hát még majd most…
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egy dolog nagyon gyorsan nyilvánvalóvá válik: az SVJ eredendő stabilitása és oldaltapadása miatt olyan elképesztően magasak az úton elérhető határai, hogy azok szinte felfoghatatlanok. Bármi, ami akár csak megközelíti az autó valódi országúti potenciálját, az csak pár másodpercig fenntartható, és ehhez hosszú belátható útszakaszra lesz szükséged.
És mégis, a vezetési élmény elég magával ragadó ahhoz, hogy már egy lelkesebb ritmusban is örömet adjon. Az alsó fokozatokban túlságosan gyors kanyarbejárattal alulkormányzottságot hívsz elő, és annak semlegesítéséhez több teljesítmény kell, mint például egy McLaren 720S esetében – de a Jota a „He-Man” külső mögött meglepő egyensúlyt, kifinomultságot és eleganciát mutat.
A nyomórudas felfüggesztés nagyon érzékenyen reagál, ha a kanyar közepén elveszed a gázt: az orr belső ívre fordul, szűkítve az ívet. A négykerék-kormányzás, amely néha egy árnyalatnyit túl lelkes a kanyarbejáratnál – főleg a motor nyers lendületével kombinálva – képes arra, hogy a lassabb kanyarokban szinte tökéletes „far-határon” állapotot tartson fenn.
Ez az Aventador-generáció még mindig nem nyújtja a középmotoros dinamika csúcsát, de már elég jó ahhoz, hogy egy ilyen karakterű autóhoz illő élményt adjon – amely egyébként nem a kifinomult pályázásról szól elsősorban.
Az Aventador státusza mint a legvadabb, leggyorsabb, valamint az utolsó nem hibrid középmotoros V12-es Lamborghini számára, ha van igazság, szuper-gyűjtői státuszt kellene, hogy biztosítson neki. És ennek megfelelően az autó árát – amely a tesztautónk esetében 400 000 font felett volt az extrák után – talán könnyebb lesz megemészteni.
Valójában azonban még túl korai megmondani, hogy mennyire lesz keresett az SVJ a szuperautó-tulajdonosok körében. Azoknak az autóknak az enyhén visszafogott árazása, amelyek már jelenleg elérhetők a piacon (jelenleg, úgy tűnik, nagyon kis áremelkedéssel kaphatók a független kereskedőktől), azt sugallja, hogy nincs túlzott érdeklődés az autó iránt, így okos vásárlóknak talán egy kis óvatossággal kell eljárniuk. Azok azonban, akik már hozzászoktak a nagy Lamborghinik pénzügyi „simulékony pályájához”, valószínűleg egy pillantást sem vetnek rá.