Botrány Ferenc pápa gyászmiséjén!

Aki a mise kezdetén külön is hangsúlyozta: nekünk, magyaroknak különösen hálát kell adnunk Ferenc pápáért, aki számtalan alkalommal adta jelét a magyar nép iránti figyelmének és tiszteletének. A megemlékezésen jelen volt Magyar Péter, a Tisza Párt elnöke! A mise áhítatos légkörét a szertartás végén azonban váratlan incidens zavarta meg. MUTATJUK MI TÖRTÉNT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A csúcsmodell, turbós V6-os motorral szerelt Stinger GT S már önállóan is vonzó ajánlat 40 535 fontos árával, de csak akkor tudod igazán értékelni, hogy mennyire csábító alternatívát jelent a megszokott, stílusra érzékeny executive modellekhez képest, ha alaposabban megismerkedsz a Stinger teljes kínálatával.

Ez azt jelenti, hogy a Stinger hátsókerék-meghajtású kezelhetősége legalább olyan fontos része az autó vonzerejének, mint a motorja, stílusa vagy bármi más. És az érdeklődő vezetők számára, bár van néhány frusztráló tényező, bőven elég jó ahhoz, hogy ezt megvalósítsa.

Minden olyan előny, amivel a hátsókerék-meghajtású szedán választása esetén számolhatsz – erős tapadás, tiszta kormányzás és egy természetes, kiegyensúlyozott kanyarodási dinamika, amit kihasználva még inkább élvezetesebbé válik az autó vezetése – mind jelen van itt.

Fontos megjegyezni, hogy egyik sem válik különösen kiemelkedővé, de a Stinger viselkedésében van annyi tisztaság és magabiztosság, hogy még ebben a gyengébb motorváltozatban is sportos jelleget ad neki.

Mivel a 2.0 GT-Line S nem rendelkezik a V6-os változat adaptív lengéscsillapítóival, egyszerűbb autó vezetni. Kiváló egyensúlyban van a feszes karosszériavezérlés, a viszonylag magas oldalirányú tapadás, a gyors kezelhetőségi reakciók és a sima, rugalmas futómű, ami jól szolgálja az autót az Egyesült Királyság útjain.

Ahogy a Stinger egyenes vonalú teljesítményében sem lehet elrejteni a súlyát, úgy azt sem lehet félreérteni, ahogy a Stinger enyhén elveszíti a függőleges karosszéria-irányítást nagy sebességnél, különösen igazán kemikusan próbára tett utakon, és nem tudja olyan síkban tartani a karosszériáját, mint néhány rivális sport szedán, amikor erősen kanyarodik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük