Magyar Péter saját oldalán számolt be az esetről, amely komoly felháborodást keltett: „Bede Zsolt rövid nadrágban berontott a Szent István Bazilikába és egészen minős/the/etlen, dolgokat üvöltve próbált za/latni. Köszönöm azon apácáknak és vendégeknek, akik megpróbálták leállítani, és felhívták a fideszes politikusok kitartottjának a figyelmét arra, hogy ilyet egy ember nem tesz egy temp/omban, főleg nem egy gyászmisén.”
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A belépő szintű Stinger GT-Line, 2.0 literes T-GDi benzinmotorral, 32 025 fontos ártól elérhető. Ezen az áron a bőséges alapfelszereltség tartalmazza a 18 colos alufelniket, a fűtött első üléseket és kormányt, a navigációs rendszert, valamint egy átfogó vezetőtámogató és biztonsági rendszert.
A középső szintű GT-Line S a következőkkel bővül: elektromosan működtetett napfénytető, LED fényszórók automatikus szintállítással és dinamikus kanyarodó funkcióval, szellőztetett első ülések, 360 fokos körkép monitor, vezeték nélküli okostelefon töltés és elektromos hátsó ajtó. A Kia ezen változatért 3500 fontos felárat kér a GT-Line-hoz képest.
A Stinger piacra hozataláért a Kia ambícióját dicsérni kell. A modell nemcsak hatékony márkát építő eszközként működik, hanem egy rendkívül dicséretes első próbálkozás a hátsókerék-meghajtású szedánok terén is.
A teljesítmény enyhe csalódottsága mégis egy kicsit nagyobb csalódás, különösen azért, mert a hasonló árkategóriájú riválisokhoz képest jobb teljesítmény- és nyomatékadatok valószínűleg az egyik legfontosabb vonzerejét jelentik.
Mégis, mint kényelmes, reagálékony, jól felszerelt és kifinomult grand tourer, a Stinger nem marad el túlságosan a céltól. Az, hogy a Kia tapasztalat nélkül próbálta meg belépni az executive szedán szegmensbe, soha nem lesz könnyű feladat.
Bár a Stinger nem nyeri el a legmagasabb elismerést, az, hogy a versenytársai között helyet talál, jól mutatja, mennyire komolyan kell venni.