Egy háttérből figyelő, ám annál elszántabb szereplő hosszú hónapok óta készül valamire. A nyilatkozatai egyre árulkodóbbak, a mondatai egyre határozottabbak. Azt mondja, nem érzi már magát motiváltnak a jelenlegi szerepében. Valami másra vágyik. Többre. Új kihívásra.
„Elértem, amit lehetett, de most valami egészen más vonz. A színpadon már mindent megmutattam. A célom most az, hogy ne csak táncosként, hanem gondolkodóként, szakértőként, műsorvezetőként is bizonyítsak. És tudom, hogy készen állok rá” – fogalmazott egy interjúban.
KI VÁLTJA NÓRÁT? A KÖVETKEZŐ OLDALON MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amikor 2018-ban lehullott a lepel az új 508-asról a Genfi Autószalonon, a 2010 és 2018 között gyártott előd konzervatív formavilága szinte teljesen a feledés homályába merült. A Peugeot egy merész, látványos és ívelt vonalvezetésű formatervvel fűszerezte meg az 508-as receptjét. Emellett – szakítva a hagyományos, külön csomagtartós limuzin kialakítással – alkalmazkodott a modern igényekhez is, és ferdehátú karosszériával, valamint a hagyományosabb kombi változattal is elérhetővé tette a modellt.
Az autó egy új márkaarculatot is bevezetett: hosszú, ívelt, függőleges LED-es nappali menetfényei keretezik a fényszórókat, amelyek rendkívül felismerhetővé tették a Peugeot modelleket – még ha ez sokaknak a Szezám utca egyik szereplőjét, Drakula grófot is eszükbe juttatta. Azóta azonban ezeket a „fogakat” visszafogták – vagy legalábbis jelentősen átalakították – a frissített 508-as esetében, amely szélesebb, technikásabb hatású, mintázott hűtőrácsot kapott, amely a gyártó 9X8-as hosszútávú versenyautóját idézi.
Hátul egy új, fényes felületű típusjelzés váltja le az eddigi oroszlános emblémát, a Peugeot felirat pedig betűzve jelenik meg a csomagtérajtón. Egyébként a modell nagy része változatlan maradt: továbbra is megtalálhatók a keret nélküli ajtók, a hangsúlyosabb krómdíszítésű kipufogóvégek és a kerékjáratokat jól kitöltő kerekek. A sziluett egy „két és fél dobozos” fastback formát idéz, amely különösen azoknak lehet vonzó, akik kedvelik például az Audi A5 Sportback stílusát – nem utolsósorban a bonyolult hátsó sárvédőívek miatt, amelyek préselése jellemzően inkább sportautóknál szokásos technológia.
Az utolsó Peugeot szedán, amelynek típusjelzése a motorháztetőn kapott helyet? Az 504-es, amelynek gyártása 1983-ban ért véget – noha ez a hagyomány jóval korábbra nyúlik vissza.
A D-szegmenshez illő karaktere ellenére az 508 méretileg meglehetősen kompakt: mintegy 80 mm-rel rövidebb és 51 mm-rel alacsonyabb elődjénél, és jóval kisebb alapterületű, mint sok közvetlen riválisa. Ennek köszönhetően a fordulóköre is szűkebb, mint sok családi ferdehátúnak, pedig az arányai sportosak.
Az új modell a Stellantis EMP2-es padlólemezére épül, amelyet megtalálunk több más modellben is – például a Peugeot 3008 és 5008, a Citroën C5 Aircross, a DS 7 és DS 9, valamint az Opel Grandland esetében is.