Döbbenet: Kirúgták Ördög Nórát! Mutatjuk az okát!

A táncos, aki nemrég L.L. Junior oldalán is feltűnt a bulvársajtóban, a közelmúltban a Blikknek adott interjúban már szinte burkolatlanul beszélt arról, hogy keményen dolgozik a visszatérésért – de ezúttal egészen más formában.
És most jön a fordulat, amire kevesen számítottak: információink szerint a döntés már megszületett – és minden jel arra utal, hogy Ördög Nórának távoznia kell a zsűriből. Helyét pedig nem más veszi át, mint a szenvedéllyel, ambícióval és nyílt szándékokkal előretörő Stana Alexandra, aki most végre nemcsak a táncparketten, hanem a zsűri asztalánál is megmutathatja, mire képes.

VIA nlc

Ez is érdekelhet:

A Peugeot friss, markáns vonalakkal megrajzolt, stílusos és prémium érzetű támadása az európai felső-középkategóriás autópiac alsó szegmense ellen – amely jelenleg a Peugeot 508-as modellben ölt testet – 2018 óta tart töretlenül.
Legjobb éveiben az 508-as Európa tíz legjobban fogyó alsó-középkategóriás szedánja közé tartozott, és legalább részben képes volt felvenni a versenyt olyan nagyágyúkkal, mint a BMW 3-as sorozat, a Mercedes C-osztály vagy az Audi A4.
Ami igazán lényeges: ez a lendület még mindig tart. Miközben olyan rivális modellek, mint a Ford Mondeo, az Opel Insignia, a Toyota Avensis vagy a Renault Laguna régóta feladták azt a harcot, amelyet a hagyományos tömegpiaci márkák évtizedeken át folytattak a prémium márkák – mint a BMW, Mercedes, Volvo, és most már a Tesla – térnyerése ellen, addig a Peugeot továbbra is elkötelezett abban, hogy hiteles alternatívát kínáljon az elismert prémium gyártókkal szemben.
Ezt a célt egy ‘fastback’ stílusú szedán és egy ‘SW’ kombi formájában elérhető modellválasztékkal próbálják elérni, amelyet a modellciklus közepén végrehajtott frissítés során leegyszerűsítettek és racionalizáltak, és amely most elsősorban a flottapiacra szánt plug-in hibrid hajtásláncokra épül.

Az autó korábbi, erősebb belső égésű benzines és dízelmotorjai már nem szerepelnek a brit árlistán – helyettük most kizárólag a legnépszerűbb Plug-in Hybrid 225, az 1.2 literes turbós PureTech benzinmotor, valamint a csúcsmodellnek számító 508 Peugeot Sport Engineered Plug-in Hybrid4 360 érhető el.
Ez alatt a csúcsteljesítményű 508 PSE alatt most már csak Allure és GT felszereltségi szintek érhetők el, és az extralistát is jelentősen megvágták. A motorpaletta megtisztítása után most kizárólag plug-in hibrid vagy hagyományos benzines hajtásláncot kínálnak. Az 1.2 literes, háromhengeres, turbós PureTech benzinmotor 129 lóerőt és 170 Nm nyomatékot ad le, nyolcfokozatú automata váltóval és elsőkerék-hajtással párosítva.
A Plug-in Hybrid 225 esetében egy 1.6 literes, turbós, négyhengeres motor dolgozik – önmagában 178 lóerős és 250 Nm nyomatékú –, amelyhez egy 109 lóerős elektromotor társul, a kettő együtt pedig névlegesen 222 lóerős rendszerteljesítményt ad az első kerekeken keresztül. A rendszernyomatékot nem adták meg pontosan, mivel a két motor nyomatékcsúcsa nem egyszerre jelentkezik.
A Peugeot SUV-modelleinél, illetve a sportos PSE változatnál hátul is található egy elektromotor, amely összkerékhajtást és dinamikusabb gyorsulást biztosít – az 508 Plug-in Hybrid 225 viszont inkább a jobb elektromos hatótávot célozza meg.
Eredetileg körülbelül 50 km-es (31 mérföldes) elektromos hatótávolsággal mutatkozott be, amit egy 11,8 kWh-s akkumulátor biztosított a hátsó padló alá szerelve; ezt azonban 2022-ben 12,4 kWh-ra növelték, és néhány további hatékonysági fejlesztéssel kombinálva ma már több mint 64 km-es (40 mérföldes) WLTP-szerinti tisztán elektromos hatótávra képes – igaz, csak a fastback karosszériás, Allure felszereltségű, minimális extrákkal rendelkező változatban.
A futóművet tekintve nem történt meglepetés: elöl MacPherson rugóstagos felfüggesztés, hátul multilink rendszer dolgozik. A korábban a GT csúcsmodellekhez alapáron kínált adaptív lengéscsillapítók – melyek Eco-tól Sport-ig több üzemmódot kínálnak – mostantól csak a Dynamics Pack részeként érhetők el, amely a 19 colos könnyűfém keréktárcsákkal együtt jár.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük