Magyar Péter visszavonult!

Magyar Péter is a Pápa temetésére látogatott, mint kiderült Magyar Péter saját költségén utazott a pápa temetésére! Oldalán egy bejegyzést osztott meg amin az látható hogy Olaszország utcáin egy robogó mellett pihen-t meg és egy kicsit visszavonul a hétköznapi terhektől! AZONBAN VÁRATLAN DOLOG TÖRTÉNT!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az, hogy a Niro nem ér el jobb eredményeket itt, talán azért van, mert a Kia túl sokat próbált elérni az autóval – az üzemanyag-hatékonyság, a teljesítmény, a kifinomultság és a kezelhetőségi dinamika keresése elkerülhetetlenül kissé megnyújtotta az autó vezetési élményének szövetét.

A 16 colos kerekek és a Michelin Energy Saver gumik, amelyek az alap 2-es és az összes PHEV modellhez alapfelszereltségként tartoznak, korlátozott tapadási tartalékokkal rendelkeznek, de a rugózási keménység, amely valamivel merevebb, mint a crossoverek normája, elég éles kezelhetőségi választ ad a felfüggesztésből.

A teljes teljesítményű, terhelést jelentő emelkedők látszólag megnyújtják a duál kuplungos automata váltót, és nem mindig vált le, amikor szükség lenne rá. Ez egy olyan kombináció, amely azt a benyomást kelti, hogy az autó kezelhető és lelkes, de nem igazán kifinomult vagy vonzó a későbbi szakaszokban.

A Kia elektromechanikus szervókormány-rendszere meglehetősen nehéz, tompa kormányzási érzetet ad. Közepesen közvetlen, és a kanyarodási erők növekedésével egyre nehezebb, de végső soron nem igazán vonzza be a vezetési élménybe, és nem ad információt arról, mikor fogy el a tapadás az első kerekekről.

Az autó tapadási határértékei is meglehetősen szerények. A kemény felfüggesztés nem engedi, hogy a karosszéria túlzottan eldőljön, de elég zajos és törékeny érzetet ad a rázkódásoknál.

Ha keményen kanyarodsz, azt tapasztalhatod, hogy a tapadás szintjei legalább nagyrészt jól vannak kiegyensúlyozva, az autó hajlamos csúszni bármelyik tengelyen – és elég hirtelen csúszni kezd, amint átléped a komfortzónáját, majd az ESC elég erőteljesen és késlekedve avatkozik be.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük