A bejegyzéshez nagyon sok hozzászólás érkezett. Sokan kívántak jó pihenést, azonban bőven akadt olyan is aki azt írta hogy: Mondjon le inkább és pihenjen Olaszországban! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
A Niro versenyképes árazása, amely a szegmens alacsony kibocsátású dízeljeihez és egyre növekvő számú elektromos és hibrid riválisához viszonyítva is vonzó, számos jó hírt hoz, de, ahogy várható volt, nem hoz meglepetést a való világban elért üzemanyag-hatékonyság terén.
A WLTP tesztelés kemény volt a hibrid autókra nézve – és a Niro sem kivétel. A szigorúbb teszt során az autó hivatalos CO2-kibocsátása 88 g/km-ről 110 g/km-ra nőtt, ami 27%-os adóterhet jelent a 2-es modell esetében. Ugyanakkor a céges autósok számára ez még mindig közel £1,000 megtakarítást jelenthet adóban egy hasonló teljesítményű és árú Seat Ateca 1.0 TSI-hez képest. De azt is tudniuk kell, hogy a Nissan Qashqai 1.5 dCi 110 és a Renault Kadjar ugyanazzal a motorral jobban szerepeltek – és mindkét esetben azonos laboratóriumi tesztkörülmények között.
Lehetőség van arra, hogy a Niro-t olyan üzemanyag-hatékonysággal vezessük, ami 60 mérföld per gallon (mpg) körül van, de ehhez sok türelem és elkötelezettség szükséges – bár néhányak számára az elektromos hajtáslánc mesterfogása épp a vonzerő része; egy újabb készség, amit a volán mögött kell elsajátítani.
Ha pedig szeretnéd hosszabb ideig csak az emissziómentes akkumulátoros meghajtással működtetni a hibridet, úgy tűnik, hogy a Niro nem rendelkezik sem a motor teljesítményével, sem az akkumulátor hatótávolságával ahhoz, hogy ezt valóban megvalósítsa. Ehhez a PHEV-re lesz szükséged, amely az 8,9 kWh-s lítium-ion akkumulátorával állítólag 36 mérföldet képes megtenni, bár körülbelül £5,000-tal drágább – és ezt az árkülönbséget még fájóbbá teszi a kormány által a plug-in hibridek támogatásának megszüntetése.