Változik a visszaváltható palackok értéke!

A rendszerben nemcsak egyszer használatos, hanem többutas palackok is vannak! Amit visszaváltás után nem zúznak össze, hanem újratöltésre kerül sor az italgyártóknál. Ezeket egy palack embléma különbözteti meg, és a visszaváltási összeg 25 és 70 forint között változhat.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mint a 308-as hatchback, ez a modell is akár 140 kg-mal könnyebb, mint az elődje – az SW verzióban egy könnyű, hőre lágyuló műanyag hátsó ajtó is megtalálható – és a motorok áthelyezésének, valamint az alacsonyabb tetőnek köszönhetően az autó súlypontja 20 mm-rel alacsonyabb lett, mint korábban.

Ezt az előnyt egy kicsit elronthatjuk, ha egy lenyűgözően nagy panoráma üvegtetőt választunk, mellesleg.

Ettől függetlenül az alacsonyabb tömeg és a gazdaságosabb motorok kombinációjának köszönhetően az 1,6 literes BlueHDi 120 kombinált 91,1 mpg-t és 85 g/km-es károsanyag-kibocsátást ér el – ez a legjobb az osztályban, bár a valóságban valószínűleg nem fogja elérni a 90 mpg-t. Azonban mi most a nagyobb teljesítményű dízelt próbáljuk ki, a 148 lóerős 2,0 literes BlueHDi motor pedig még mindig lenyűgöző 70,6 mpg-t és 105 g/km-es károsanyag-kibocsátást produkál egy hatfokozatú manuális váltóval.

Amikor az opcionális panoráma üvegtetőt felszerelik, az autó szinte különösen tágasnak érzi magát, főleg ha hátul ülsz. Még nagyobbnak tűnik, ha lehajtod a hátsó üléseket, mivel a csomagtér jól utánozza a furgonok terét.

A padló extra hossza jó hír a hátsó utasok számára, akik több helyet élvezhetnek a kissé szűkös hatchbackhez képest, és magasabb üléspozícióval rendelkeznek, mint amit egy Ford Focus vagy Volkswagen Golf kombiban tapasztalnának, ami jó hír a gyerekeknek, akik kilátást keresnek.

A Peugeot új turbófeltöltős, 1,2 literes háromhengeres motorja két változatban érhető el – 109 lóerős vagy 128 lóerős verzióban. Mint a Ford kisebb EcoBoost egysége, az utóbbi változat is remek példája a motorok lecsökkentésének – sima, és elég nyomatékos ahhoz, hogy könnyedén húzzon egy 25 mph/1000 rpm-es hatodik sebességfokozatot, szinte teljesen mentes a turbólyuktól. Ezen kívül 114 g/km CO2-t bocsát ki ebben az SW verzióban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük