A kormány egy új tervezettel egyszerűsítené a többutas palackok visszaváltási díjának kezelését, ugyanis eddig előfordult, hogy nem kerekített értékek jelentek meg. A tervezet szerint a díjaknak csak egész számokban kifejezhetőknek kell lenniük, ami átláthatóbbá teszi a rendszer működését.
Forrás: MSN / FB / EZT
Ez is érdekelhet:
A magasabb felszereltségű 308-asokban egy Sport gomb élesíti a gázreakciót és keményíti a kormányzást. A háromhengeres motorral együtt egy zajréteget is hozzáad a mély, jellegzetes háromhengeres morajlásához – egy diszharmonikus, durva hangot, ami teljesen tönkreteszi az autó hangzását. Ez egy ostoba kiegészítés, amit azonnal el kellene távolítani.
A 2,0 literes turbódízel motor 148 lóerőt és 277 lb-ft nyomatékot kínál, bár a 2000 rpm-es fordulaton történő elindulása egy kicsit nehezebb, mint amire számítanánk, ami azt jelzi, hogy a motor valamivel magasabb fordulatszámon éri el a maximális teljesítményét.
Azonban, ha teljes gázt adunk, hamar élénk előrehaladást tapasztalhatunk, és biztosak lehetünk benne, hogy ez a Peugeot nem fog szégyent hozni, amikor teljesen meg van rakva. Valójában a sebesség növekedésével a legjobb, amikor könnyed mozgásával képes könnyedén venni a családi kiruccanásokat egy távoli nyaralóhelyre. Van egy 178 lóerős dízelmotor is, amely szintén gyors előrehaladást biztosít, ha szükséges, és a legmagasabb GT felszereltséghez tartozik.
A sebesség enyhíti a rideg érzést, amit néha a törmelékes felületeken tapasztalhatunk, és elcsendesíti a motort, amely bár sosem túl hangos, nem annyira visszafogott, mint a legjobb 2,0 literes dízelmotorok. Mindezek ellenére az autó általános finomítása és kényelme elég jó.
A legfeltűnőbb jellemzője továbbra is a kis, alacsonyan elhelyezett kormánykerék és az azt körülvevő műszeregység, amely lebeg felette – ez a kialakítás itt jobban működik, mint ugyanaz a megoldás a Peugeot 208-ban.
A kis kormánykerék növeli az autó mozgékonyságát olyan mértékben, hogy néha talán túlzásba is mehet, amikor a kisebb kormányzási mozdulatok nagyobb irányváltozást eredményeznek, mint egy nagyobb kerekű autóban. De hamar hozzá lehet szokni, és élvezhetjük a tiszta és képes kezelhetőséget, amely talán egy kicsit kevésbé éles, mint a Focusé.