A jelenet, amit Hayley látott, felkavaróbb, mint bármelyik filmjelenet: Pamela Bach-Hasselhoff, a világsztár David Hasselhoff egykori felesége, heverten várta. Lánya eszét vesztve üvöltött, zokogva rohant ki és be az épületből, miközben a rendőrségi szirénák és mentőautók lámpái villództak a sötétedő utcán. Egy szomszéd elmondása szerint „pokoli fájdalom sikoltott belőle”, amikor felismerte, hogy az anyja már nem él.
EZ TÖRTÉNT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Maserati Ghibli valóban figyelemfelkeltő. A Maserati négyajtós kupéként hirdeti, hasonlóan a Mercedes-Benz CLS-hez és az Audi A7-hez, ami eleganciát kölcsönöz neki és magasabb árat indokol. Bár nem teljesen igaz a négyajtós kupé meghatározása, a Ghibli kecses formája és olasz stílusa segít kiemelkedni a luxus szedánok zsúfolt piacán, és egzotikus alternatívát kínál a hagyományos szedánokkal szemben.
A Ghibli a Maserati Quattroporte rövidített platformján alapul, 173 mm-rel rövidebb a tengelytávja, és összesen 290 mm-rel rövidebb. A benzines változatokat Ferrari által tervezett 3,0 literes, turbófeltöltős V6-os motor hajtja, amelyek 345 lóerőt, illetve 404 lóerőt produkálnak. Azonban Európában és az Egyesült Királyságban a dízel változat áll a középpontban, nemcsak azért, mert ez lesz a legkelendőbb, hanem azért is, mert meglepő elemet ad a Maserati hagyományos benzinmotoros kínálatához. Ez a dízelmotor, bár a Maserati gondosan elkerüli a kapcsolatokat, valójában ugyanazon 3,0 literes V6-os motoron alapul, mint a Jeep Grand Cherokee, és a VM Motori gyártja. Ironikus módon a hengerek átmérője és lökete megegyezik a Mercedes 3,0 literes V6-os dízelének adataival, amely a Daimler családhoz tartozik, amely jelenleg a Fiatot és a Maseratit is birtokolja.
A Ghibli platformja acél monokokból és további alvázkeretekből épül, a front szakasza alumíniumból készül a súly csökkentése érdekében. A Maserati azt állítja, hogy a súlyeloszlás 51 százalék a fronton és 49 százalék hátul, bár a tesztelés során kiderült, hogy a dízel változat enyhén orrnehéz, 54/46-os eloszlással. A felfüggesztés a Quattroporte rendszerét követi, elöl dupla keresztlengőkarokkal, hátul pedig többlengőkaros elrendezéssel, azonban a saját rugó- és lengéscsillapítórendszerekkel és szélesebb nyomtávval rendelkezik, hogy dinamikusabb beállítást biztosítson. Az alap felfüggesztés passzív, de a Maserati 2000 fontért kínálja a Skyhook adaptív lengéscsillapítókat. Ez a rendszer, ha szükséges, megkeményedik, hogy jobban kezelje a terheléseket vezetés közben, így kényelmesebb utazást biztosít normál körülmények között, ugyanakkor extra kontrollt ad, amikor arra szükség van. Ha túl drágának tűnik, elérhető egy passzív sport felfüggesztés is, de mivel az alapbeállítás már eleve meglehetősen kemény, érdemes mindkét opciót kipróbálni a választás előtt.