Önkezével vetett véget! David Hasselhoff megható búcsúja!

A hatóságok hivatalosan is megerősítették: a színésznő önkezével vetett véget életének – lövés által. A nyomozók kizárták az idegenkezűséget: ez egy kétségbeesett, végső lépés volt egy nő részéről, aki csendben vívta meg saját démonait.
David Hasselhoff, a világ egyik legismertebb televíziós ikonja, összeomlott a hír hallatán. A források szerint teljesen magába roskadt, és most minden erejét arra fordítja, hogy támogassa összetört gyermekeit, Hayley-t és Taylor-Annt. A hivatalos nyilatkozat még várat magára, de a család közeli ismerősei szerint David „soha nem látott fájdalomban ég”.

VIA CNN

Ez is érdekelhet:

Az egyik legegyszerűbb módja annak, hogy felkeltsük egy új autó iránti érdeklődést, ha azt állítjuk róla, hogy ez a márka történetének legfontosabb modellje.
A probléma akkor kezdődik, ha a kifizetett csekket nem tudja beváltani az autó, és hamarosan olyan vásárlókkal találjuk szemben magunkat, akik nemcsak unatkoznak, hanem csalódottak is.
Az 1966-ban debütáló eredeti kétajtós Ghibli volt az a modell, amely kiérdemelte a Maserati legendás örökségét.
Szerencsére itt nincs ilyen kockázat. A Ghibli a Maserati számára olyan, mint a DB7 az Aston Martin számára, vagy az Elise a Lotusnak. Ennek az autónak kell elvinni a vállalatot a kisebbségi érdeklődésből a szélesebb körű elismertség felé.
Bár az új Maserati Quattroporte és a Levante SUV segíteni fogják ebben az úton, most a Ghiblinek kell a legnagyobb hatást gyakorolnia. És ezt meg is teszi. 2012-ben a Maserati 6000 autót adott el – ez messze elmaradt a 2008-as rekord évi 9000-es eladott darabszámtól. 2013-ban ez a szám 22 500-ra emelkedett, és 2014-re 36 448-ra nőtt. Bár 2015-ben a növekedés megállt a Levante SUV várva várt bevezetése miatt, a Maserati biztos volt benne, hogy 2016-ra eléri az 50 000-es célt.

Akik nevetve fogadták a Maserati 75 000 autóra tett célját 2018-ra, most talán alábecsülték azokat a vásárlókat, akik szeretnének egy tridentezett autót birtokolni.
49 ezer fonttól kezdődően és dízelmotoros változatban elérhető, a Ghibli olyan érdeklődést keltett, mint még soha egy Maserati. Azonban a Ghibli név nem új a márka történetében. Három különböző Ghibli-modellt készítettek 1966 óta. Az elsőt széles körben a legikonikusabbnak tartják, és azt a célt szolgálta, hogy a Lamborghini Miura és a Ferrari 365 GTB/4 Daytona ellenfelévé váljon. Az autót először 4,7, majd 4,9 literes V8-as motor hajtotta, és máig az egyik legnagyobb Maserati utcai autóként emlegetik.
A második Ghibli a gyűlölt Biturbo platformra épült, 1992-től gyártották. Kétliteres és 2,6 literes V6-os turbómotorokkal volt elérhető, a kisebbik motor több teljesítményt adott (306 lóerőt a 284 lóerőhöz képest), de nem volt elérhető minden piacon.
A jelenlegi Ghibli három változatban kapható. Az alapmodell egy 345 lóerős, 3,0 literes, twin-turbo V6-os benzinmotorral rendelkezik. A Ghibli S egy erősebb változata ennek, 404 lóerővel. A hatékonyságra vágyók számára a Ghibli Diesel egy 271 lóerős, 3,0 literes turbódízel motort kínál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük