A gázkazánok után a hűtőket is betiltja az EU! ITT A RENDELET!

A jelenlegi hűtőközegek elképesztő módon rongálják a környezetet – egyetlen kilogramm belőlük a levegőbe jutva olyan hatással bír, mintha három kilométert autóznánk egy belső égésű motorral. Ezek az anyagok láthatatlanul pusztítanak, miközben csendben csordogálnak klímáinkból és hűtőinkből. A több mint százéves technológia most megkapja az ítéletét: eltűnik az európai piacról.
ITT A TILTÁL IDŐPONTJA! EZ LESZ HELYETTE!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár az IS-F alapvető felfüggesztése megegyezik a hagyományos IS modellekkel – elöl dupla keresztlengőkaros, hátul pedig többlengőkaros elrendezéssel – a Lexus jelentős módosításokat végzett, hogy az IS-F nagyobb irányíthatóságot biztosítson.
Az elülső felfüggesztés karjait és a kormánygörgőket könnyebb anyagokból készítették, hogy csökkentsék az elkülönített tömeget, a rugóerőket megnövelték, az anti-roll rudak vastagabbak lettek, a dörzspadok pedig korábban aktiválódnak. Az agycsapágyak is egyediek az IS-F számára, ami pontosabb kezelhetőséget eredményez.
Az IS-F jobban néz ki élőben, mint a fényképeken.

A várakozásoknak megfelelően, mivel egy sportos modellt látunk, az IS-F vastagabb és nagyobb fékeket kapott (360 mm elöl és 345 mm hátul). Azonban meglepő, hogy egy sportkocsiban elektromos szervokormányt találunk, a megszokott hidraulikus rendszer helyett.
Első pillantásra a hajtáslánc csomagja ismerősnek tűnhet, hiszen az 5,0 literes V8-as motort a Lexus LS600h hibridje is használja, és a nyolcfokozatú automatikus váltó is megtalálható az LS460-ban és a GS460-ban. Azonban a Lexus számos kulcsfontosságú módosítást végzett, így az IS-F maximális teljesítménye 417 lóerő lett – 28 lóerővel többet, mint az LS600h, bár a nyomaték kissé csökkent, 372 lb-ft-ra.
Az IS-F automatikus váltója egyedi áttételekkel rendelkezik, és manuális üzemmódot kínál, amely a váltókaron vagy a kormány mögötti váltófülekkel működtethető. A második fokozattól kezdve a váltó záró mechanizmussal működik, gyorsabb váltásokat és közvetlenebb gázreakciót biztosítva. Ezen kívül az egészséges motorfordulatszámig megtartja a fokozatokat, csak akkor vált vissza, ha a motor már veszélyeztetné a leállást.
Vizsgálva a dizájnt, az IS-F jelentős átalakuláson ment keresztül. Az agresszívabb lökhárítók és a nagyobb kerekek (19 hüvelyk) mellett hangsúlyos

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük