Nincs szó amit Opitz Barbi tett!

Barbit közös megegyezéssel most nem tudom már tovább menedzselni. Nem nagyon tudok hozzátenni a zenei karrierjéhez – jelentette ki a Tényeknek Szolnoki Szabolcs, akit aggasztanak az énekesnő körüli ba/hék. A énekesn/t tá/cos vi/eói miatt tá/adták be, amiket az üzletember szerint akkor tesz ki, amikor lelkileg éppen mélyen van.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A technikai megoldások valóban érdekesek. Az itt bemutatott teljes hibrid Bigster a Renault E-Tech hajtásláncának egy verzióját használja – egy rendszert, amely, ha a Dacia fejlesztette volna, drámaian megemelte volna az autó árát. Először Legóból prototípusként készült (nem vicc), és két elektromos motort, egy kuplung nélküli négyfokozatú „dog” váltót, valamint egy belső égésű motort tartalmaz, amely a Bigsternél az új, 1,8 literes négyhengeres benzinmotor.

A nagyobb motor hajtja a kerekeket, míg a kisebbik indító-generátorként működik, biztosítva, hogy a sebességváltó bemeneti tengelyének és a motornak (amely semlegesben van) a sebessége megegyezzen a váltás során.

Egy különlegesség, hogy a motor egy fokozaton keresztül hajthatja az autót, miközben a motor egy másik fokozaton keresztül adja át a hajtást. Ez az oka annak, hogy ez a rendszer viszonylag kompakt.

És ennek a bonyolultságnak ellenére a rendszer a legtöbb esetben természetesebben működik, mint egy e-CVT. A hibrid mindig elektromos üzemmódban indul, a motorok az 1,8 kWh-s akkumulátorból nyerik az energiát, amely a csomagtér alatt található, és 65 litert elvesz a mild-hybrid változat 677 literes kapacitásából.

A kezelhetőség sem tartogat meglepetéseket. A hajtáslánchoz hasonlóan a Bigster viselkedése is a Dusterből származik, amely különösen a legújabb verziójában jól kiegyensúlyozza a karosszéria dőlést a kormányzás mértékével és az útfelületen elért sebességgel, természetes módon.

Ezért a Bigster kellemesen kielégítő érzést nyújt, miközben finoman haladsz vele a kanyarokban – bár jobb, ha nem próbálsz gyorsabban menni. A tapadás megfelelő, de nem kiemelkedő, és a kormányzás sebessége egyenletes. Nem igazán mutat nagyobb fürgeséget, de ez várható, és a Bigster a számára szánt szerephez képest igazán kielégítően viselkedik. Valójában néha kifejezetten könnyed és bájosan kezelhető.

A „megfelelő” az autó fő témája, és amikor viszonylag keveset kérsz egy csomó praktikus tulajdonságért (a második sor nem kimondottan kényelmes, de tágas), akkor igazán ez számít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük