Érzelmi hullámvasúton van, és amikor kirak egy ilyen videót, akkor lehet, hogy a hullámvasút alján van – tette hozzá a Házasság első látásra Szabija, aki szerint most a legfontosabb az lenne, hogy Barbi kézen fogja önmagát.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Ha van is valami, ami árnyékolhatja az élményt, az a rugózás minősége. Bár a Dacia hasznos módon megnövelte a zajcsökkentés mértékét a Bigsternél, nem sokat tehet a CMF-B platform „csontjaival”.
Az autó hosszú hullámú mozgása rendben van, de nem boldogul jól az éles ütődésekkel, ami kihozza a gazdaságosabb alapok hiányosságait. Ez nem döntő hátrány, ha figyelembe vesszük az autó egyéb erősségeit, és gyanítom, hogy a tesztautó 19 colos opcionális kerekek (amelyek természetesen a legnagyobbak, amiket valaha Daciára szereltek) sem segítenek ezen – de az elhasználódott brit utakon sem lesz könnyű dolga.
Az árak az alap Expression felszereltségű mild-hybrid 140 esetén 24 995 fonttól indulnak, és még így is tartalmaznak kétzónás klímát, a 10,1 colos központi érintőképernyőt, hátsó parkolóradarokat, elektromos ablakokat, elektromosan hajtható tükröket és esőérzékelős ablaktörlőket, valamint a standard 17 colos kerekeket (amelyek valószínűleg a legjobb rugózást biztosítják a Bigsternél).
Ha feljebb lépsz a hierarchiában az Expression felszereltségtől, akkor választhatsz, hogy inkább egy luxusabb vagy egy inkább outdooros jellegű Bigstert szeretnél. Az Extreme felszereltség tartalmazza a moduláris tetőrudakat (amelyek keresztben vagy hosszirányban is elhelyezhetők), a mosható „MicroCloud” kárpitot, gumiszőnyegeket, lejtmenetvezérlést és a nagyobb, 10,1 colos vezetői kijelzőt. Ehhez valószínűleg a 128 lóerős, 4WD hajtásláncot választanád (46,3 mpg vegyes), amelyért 28 695 fontot kell fizetni.
Vagy választhatod a Journey változatot, mint a tesztelt autóban. Ez tartalmaz egy elektromos csomagtérfedéllel, 19 colos kerekekkel, magas középkonzolt karfával, vezeték nélküli telefon töltéssel és adaptív tempomattal, plusz a panoráma tetőt (amely az Extreme változatnál is elérhető). Ha a nagyobb teljesítményű Hybrid 155 Bigstert választod (60,1 mpg vegyes), akkor az ára még mindig nem haladja meg a 30 000 fontot.