Lehűltek attól, amit Lajcsiéknál találtak!

A vizsgálatok során nem csak föld alatti kábeleket, de kartonfal mögé rejtett mé/etlen fő/losztót is találtak a híres zenésznél. Feltételezések szerint már 1993-94-ben kezdődhetett a l/pás. Így az elmúlt 25 évben 50 millió forint értékben használhatott áramot, vizet és gázt té/ít/s nélkül. Ennek köszönhetően éveken át csak nagyon keveset fizetett a fogyasztásmérők állása alapján. Az ügyészség szerint!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az XE négyhengeres Ingenium motorjai nem rendelkeznek azokkal a vonzó, mechanikai bájjal, amit a Jaguar régi nagy szedánjai képviseltek, de az üzemanyag-fogyasztás szempontjából gazdaságosak, a dízelmotorok esetében pedig viszonylag kifinomultak és rugalmasak. Ha pedig a csúcs benzines változatot választjuk, akkor egy kis extra dinamikát is kapunk.

A tesztautónk, a P300 AWD Sport, a gyári adatok szerint 0-100 km/h-ra 5,9 másodperc alatt képes, és bár száraz pályán mért időnk egy kicsit elmaradt ettől (0-100 km/h: 6,3 másodperc), az eredmény még mindig gyorsnak mondható. A hagyományos, nyomatékváltós automata váltóval rendelkező XE nem rendelkezik indításvezérlő móddal, ezért, legyen szó négykerékhajtásról vagy sem, a gyorsulása nem olyan fürge, mint amit várnánk.

Egyébként nem lehet ugyanazt a magyarázatot alkalmazni a gyorsulásra. A 30-70 mph közötti gyorsulás 5,7 másodpercet vett igénybe (az S3 Sportback 2020-ban 4,2 másodperc alatt teljesítette ezt). Az XE keréksúlya talán szerepet játszik ebben, mivel a tömege valamivel nagyobb, mint sok prémium kisautóé, annak ellenére, hogy alumínium konstrukcióval készült. Az viszont biztos, hogy a csúcs benzines motor nem tűnik úgy, mintha mindig maximálisan kihasználná a 296 lóerőt.

A 2,0 literes turbómotor kicsit érdes hangú, ami miatt kevésbé érezzük a különbséget a korábbi dízelmotorokhoz képest. A Jaguar saját égéstechnológiája miatt a motor nem olyan sima, mint egyes más benzinmotorok, és kevésbé pörög szabadon, mint a kemikusan dolgozó turbómotorok. A turbófeltöltés viszont jól reagál, és közepes fordulaton is elég erőt ad.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük