A nyomozás során az derült ki, hogy igen átgondolt megoldásokat tartalmazó művelet volt, és elég hosszú időn keresztül alkalmazták, hiszen már 1993–94-től kezdődően jöttek létre ezek a megoldások”.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A nyolcfokozatú ZF automata váltó simán kapcsol a mindennapi használat során, de úgy tűnik, nem szereti, ha siettetik vagy erőltetik. Néha lassan kapcsol, és manuális módba kapcsolva is kicsit lassú az áttételek váltása. Ez egy kicsit lassú érzést kölcsönöz az XE teljesítményének, mintha túl sok lenne a hajtáslánc súrlódása.
Mindazonáltal mindez inkább azok számára lehet csalódás, akik sportos executive szedánra vágynak. A mindennapi használatban a P300-as hajtáslánc jól működik, bár néhány pillanatnyi késlekedés előfordulhat. A fékek jól reagálnak, és a kipróbált változatok fékei erősek és jól ellenállnak a kopásnak.
A XE dízelmotorjai pedig az utóbbi időszakban meglepően kifinomultak és gazdaságosak. Bár 2024-ben már nem biztos, hogy a flottás vásárlók számára érdemes választani őket, a nagyobb futásteljesítményű magánvásárlók számára még mindig jó választás lehet.
Bár a Jaguar XE motorjai már nem rendelkeznek azokkal a vonzerejükkel, amelyekkel egykor sikerült elnyerniük a vásárlók figyelmét, a futómű továbbra is erős érvet képvisel a modell mellett. Sőt, bizonyos szempontból talán még jobban is vonzó ma, mint amikor először megjelent közel egy évtizeddel ezelőtt.
A tesztelt P300 AWD Sport 20 colos kerekekkel és alapfelszereltségként a Configurable Dynamics adaptív lengéscsillapítókkal érkezett. A jármű a Jaguar Dynamic-i menüjén keresztül elérhető Normál és Sport módokkal, valamint a kormányzás, a felfüggesztés és az erőátvitel beállításával rendelkezett. Ezen kívül top szintű Komfort, Eco és Dinamikus vezetési módok is választhatók.