Ma jelentették be: Meghalt a népszerű TV SZTÁRSÉF!

„Mély megrendüléssel fogadtuk a hírt, hogy méltósággal viselt betegsége után elhunyt szeretett kollégánk. Sokan ismerték őt a TV-ben is látható műsoraiból – lendülete, közvetlensége és szenvedélye felejthetetlen marad számunkra.” A fiatalok éppúgy rajonganak érte, mint az idősebb korosztály, hiszen a képernyőn feltűnő séfek és gasztronómiai szakértők közvetlen stílusban osztják meg tudásukat.
ÍGY BÚCSÚZNAK TŐLE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az EX40 továbbra is a Geely Compact Modular Architecture (CMA) platformjára épül, amelyet számos modell, köztük a Polestar 2 is használ.
Az újonnan átnevezett modell esetében az XC40 Recharge és az EX40 közötti egyetlen vizuális különbség a hátul elhelyezkedő jelvény.
Valószínűleg hamarosan a brit piacon is elérhető lesz a Black Edition verzió, amely alapvetően fekete jelvényt, fekete kerekeket és a Performance Pack csomagot tartalmaz – bár valószínűleg ez külön is rendelhető lesz.
Ahogy eddig, a hátsókerék-hajtású (RWD) modellek szinkronizált első motorral rendelkeznek, míg a négykerék-hajtású (4WD) autók egy kettős motoros rendszert alkalmaznak, egy hatékonyabb, aszinkron másodlagos első hajtómotorral. Kitaláltad: az belső tér pontosan ugyanaz, mint az előző XC40 Recharge-é. Ez jó dolog, mert elkerüli azt a túl minimalista, kéz nélküli megközelítést, amit az EX30 és EX40 hozott.
Bár itt nincs gyújtás- vagy indítógomb (beülsz, kiválasztod a hajtást, és már indulhatsz is), számos gomb és fizikai be-/kikapcsoló/ hangerőszabályzó található a szórakoztató rendszeren, és a kormánykeréken is vannak gombok, amik segítenek a hasznos funkciók gyors elérésében.

Tesztautónk egy 9,0 colos, portré tájolású infotainment érintőképernyővel volt felszerelve, amelyet egy 12,3 colos digitális műszerfal egészít ki. Mindkét kijelző éles és tiszta, és a Volvo Google-alapú felhasználói felülete továbbra is az egyik legjobb.
Tudnod kell azonban, hogy sok Google-funkció, beleértve az Assistantot, a Maps-et és a PlayStore-t, csak négy évig érhető el ingyenesen; ezt követően fizetni kell értük.
Összességében az EX40 belső tere jól működik, de igazság szerint kezd egy kicsit elavultnak tűnni a riválisokhoz képest. Az Ioniq 5 például szinte űrkorszakinak tűnik mellette.
A vezetői komfort erős. Magasan ülsz, tiszta rálátással, az ülések pedig sokféle állítást kínálnak, beleértve az ágyéktámaszt is.
Középső felszereltségű Plus modellünk jól van felszerelve, vezeték nélküli telefon töltéssel, fűthető ülésekkel és tolatókamerával alapfelszereltségként.
Az EX40 Plus ezen kívül légszűrővel, adaptív tempomattal, 19 colos kerekekkel és kulcs nélküli belépéssel is rendelkezik.
A hátsó tér kicsit szűkebb, de nem kényelmetlen. Van USB-C töltőport, és a Plus verzióban hátsó fűthető ülések is vannak – igazán kellemes.
A 452 literes csomagtartó nem a legnagyobb a kis SUV kategóriában (a Model Y-é hatalmas a maga kategóriájában), de az EX40 legalább rendelkezik egy kis frunkkal, ami egy kis extra tárolóhelyet biztosít, főleg a töltőkábelek számára.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük