Ma jelentették be: Meghalt a népszerű TV SZTÁRSÉF!

Mély megrendüléssel fogadtuk a hírt, hogy méltósággal viselt betegsége után elhunyt Tomasz Jakubiak, a lengyel gasztronómia meghatározó alakja. Sokan ismerhettétek őt a TV Paprikán is látható műsoraiból – lendülete, közvetlensége és szenvedélye felejthetetlen marad számunkra. 🖤
Nyugodj békében, Tomasz. A konyhák világa sosem lesz már ugyanaz nélküled.

VIA FB/borsonline

Ez is érdekelhet:

A Volvo különböző hatótávokat állít minden egyes EX40 variánshoz.
A 66 kWh-s akkumulátorral az EX40 akár 295 mérföldes hatótávot is elérhet, míg az Extended Range modellek akár 342 mérföldet is kínálnak. A Twin Motor modellek szintén 79 kWh-s akkumulátorral rendelkeznek, de hatótávjuk 323 mérföldre csökken, mivel nagyobb teljesítményre képesek.
Ezek egészséges számadatok, de a valós tesztelésünk során, az Extended Range tesztautónkban ezek az értékek nem közelítették meg a gyári adatokat. A tesztjeink télen zajlottak, amikor az EX40 valós körülmények között körülbelül 220 mérföldet tudott megtenni.
Mindezek ellenére az árak 45 000 font alatt kezdődnek, ami jóval olcsóbbá teszi az EX40-et, mint az Audi Q4 E-tront, és hasonló áron van, mint az iX1 és a Model Y.
A középső Plus felszereltség az, amit mi a legjobbnak tartunk a kínálatban. Bár az ára meghaladja az 50 000 fontot, az összes legjobb felszereltséget tartalmazza, mint például a fűtött komfort ülések, vezeték nélküli telefon töltés, fűtött kormánykerék, tolatókamera parkolóasszisztenssel, légszűrés, és ami különösen fontos, egy hőszivattyú. Annak ellenére, hogy hátsókerék-hajtásúvá vált, az EX40 megőrzi az XC40 Recharge jellegzetességeit. És ez nem is baj.

Kívánatos, jól csomagolt és még mindig a trendeknek megfelelő, miközben az infotainment rendszer is sokkal ésszerűbb, mint a kisebb EX30 testvéré. Belső terét még mindig praktikusnak és kényelmesnek találjuk, bár kezd egy kicsit elavultnak tűnni.
Vannak olcsóbb alternatívák és riválisok, amelyek hosszabb hatótávval és jobb hatékonysággal rendelkeznek. Néhányuk praktikusabb és érdekesebb belső technológiai megoldásokkal is bír.
De amit ezek a riválisok nem tudnak, az a Volvo bája, kitartása és piaci pozicionálása. Még mindig olyan választás, ami ott kell, hogy legyen a kívánságlistádon. Újra márkázva, te bolond! Ezt a Partridgismust eredetileg a Rover 100 kapcsán kiabálták, de most itt arra használjuk, hogy elmagyarázzuk az új Volvo EX40-et.
Valójában ez szinte mechanikailag megegyezik a Volvo XC40 elektromos változatával, az XC40 Recharge modellel.
A névcsere összhangba hozza az EX40-et a Volvo többi elektromos SUV modelljével. Most már az EX30 kompakt crossover fölött, és az EX90 hétüléses SUV alatt helyezkedik el.
A „Recharge” címkét eltávolították, az XC40 elnevezés pedig csak a benzines modellek számára marad.
Mindezek mellett látható változtatások nincsenek ezen a prémium érzésű SUV-n, de ahogy később látni fogjuk, ez nem is baj.
Volvo EX40 – Áttekintés a hatótávok tekintetében
Az EX40 a fém alatt hatékonyabb akkumulátor-beállítást kapott. A paletta a hátsókerék-hajtású, egymotoros változattal kezdődik, 66 kWh-s akkumulátorral, ami 295 mérföldes hatótávot biztosít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük