A Nagy Duett 8. adásában a döntőbe jutás volt a tét, nem csoda, hogy fokozottabb érzelmekkel, izgulva léptek színpadra a versenyzők. Aurelio amint rájött a színpadon, hogy nem jut eszébe Zámbó Jimmy slágerének a Még nem veszíthetek című dalnak a szövege, rögtön ká/omk/dás/an tört ki és látni lehetett rajta, hogy teljesen kivan.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Bár az autó hátulja, az éles vonalú csomagtartóval, egyértelműen emlékeztet a Kia EV6-ra, az összkép egy olyan dizájnt eredményez, amely idővel jobban elnyeri az ember tetszését. Egy-két év múlva valószínűleg sikeres dizájnként tekinthetünk majd rá, de jelenleg nincs olyan azonnali vonzereje, amit talán elvárnánk tőle.
Az N3 modellarchitektúra, amelyet a nagyobb Kia Sorento, valamint a Hyundai Tucson és Santa Fe is használ, acélból készült monocoque szerkezettel rendelkezik, mindhárom független felfüggesztéssel, és többféle hajtáslánc is választható, például a legtöbb modellnél elérhető a részleges összkerékhajtás. Emellett az autóban elérhetőek az elülső, keresztirányban elhelyezett négyhengeres motorok.
Az autó különböző hajtáslánc-opciókkal rendelkezik. A modellpaletta megfizethetőbb részén található egy 1.6 literes T-GDi turbó benzinmotor 48V-os mild-hibriddel, amely hatfokozatú manuális váltóval vagy hétfokozatú duplakuplungos automatikával is elérhető.
A Kia emellett teljes hibrid és plug-in hibrid változatokat is kínál a Sportage-ból, mindkettő a 1.6 literes turbó benzinmotor és a hatfokozatú automatikus váltó kombinációjával működik, de az utóbbihoz erősebb villanymotor és lényegesen nagyobb akkumulátor-kapacitás társul. A Sportage PHEV kizárólag összkerékhajtású, míg a kevésbé erős és olcsóbb Sportage HEV elérhető elülső hajtással vagy összkerékhajtású formában.
Ez az első hajtású HEV 1658 kg-os tömeget nyom a mérlegen, ami jelentősen nehezebb, mint a 2016-ban tesztelt előző generációs modell.