Végül szerencsére sikerült kicsit megnyugodnia, hiszen összességében elég jó pontszámokat kapott a produkció a zsűritagoktól, a lehetséges 40 pontból 36-ot ítéltek nekik.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A Kia már 2010-ben felismerte a kifejezetten sportosabb „SUV kupé” iránti növekvő igényt a harmadik generációs Sportage modellel. Bár ezt az autót sosem nevezték hivatalosan így, az új változat is hasonló koncepciót követ: egy dizájn-orientált terméket, amely nem kínál annyi belső térbeli helyet, mint a szögletesebb középkategóriás riválisok, mint például a Toyota RAV4.
Ha mérőszalagot veszel a kezedbe, és megméred az új autó belső terét, gyorsan észreveheted ezt. A tesztelt, csúcsmodell GT-Line S, panoráma üvegtetővel felszerelt változata mindössze 920 mm-es helyet kínál a hátsó ülés párnájától a tetővonalig, ami csupán annyi fejtér, mint amit egy közepes méretű ferdehátú autó nyújt (a RAV4 pedig 80 mm-rel többet kínál). A lábtér természetesen bőségesebb, de még így sem ez a legjobb választás egy családi autónak, ha felnőtt gyerekeket kell szállítanod.
Még nem teszteltük a mild-hibrid változatot, de a Sportage teljes hibrid hajtáslánca nagyon tisztességes teljesítményt nyújt, és kellemesen, kifinomultan, valamint viszonylag gazdaságosan működik, amikor a mindennapi igényeknek kell megfelelnie. Nyugodt sebességtartás mellett és könnyű terhelésnél csendes, városi, alacsony sebességű közlekedésnél pedig viszonylag reagálékony.
Azok számára, akik az autót csupán eszközként tekintik, hogy eljussanak az irodába és a boltba, elvégezzék a sulis futamot és a fociedzést, illetve hogy általában könnyedén és hatékonyan beilleszkedjen a napi rutinba, várhatóan teljesíteni fogja az elvárásaikat.
Bár a Kia nem használ CVT váltót a hibridjeihez, ha az átlagosnál nagyobb teljesítményt kérsz, a Sportage 1.6-os motorja sok időt fog tölteni a piros tartomány közelében. A Toyota legújabb modelljei ezen a téren jobban teljesítenek.