Jimmyt kiásták a végső nyughelyéről!

Árpy a Tények Plusz kamerái előtt robbant ki:
– Egy barátom hívott, hogy nézzem meg, mi terjed a Facebookon… és azt hittem, rosszul látok. A felháborító kép nemcsak Jimmy személyének szóló támadás, hanem a teljes zenei örökségét is megkérdőjelezi. – Aki ezt kitalálta, az nem ismer tiszteletet. A Jimmy-rajongók és azok is, akik csak tisztelik az emlékét, egyként utasítják el ezt az otromba húzást.
Árpy ízléstelen is az AI által generált kép.
A család mély fájdalommal jelentette be:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Maserati Levante kétségtelenül figyelemfelkeltő megjelenéssel rendelkezik. A dizájnja hű marad a Maserati génjeihez, az ikonikus elülső hűtőráccsal, amely bár egy kicsit túlzóan van összekapcsolva a Birdcage versenyautóval a marketingben, mégis sikerül megragadni a márka esszenciáját. Olyan autó, amely céltudatosan és egyedien jelenik meg, nem csupán egy SUV, hanem egy kijelentés a kerekein.
A platform, amely alatt az autó működik, a Ghibli és Quattroporte szedánokból származik, és alapvetően egy megerősített változata ugyanennek az architektúrának. Bár a Levante valószínűleg még egy ideig a piacon marad, tekintettel a népszerűségére, valószínűleg elektromos utódot kap a jövőben.

A teljesítmény tekintetében az összes verzióhoz a ZF nyolcfokozatú automata váltó és a Q4 összkerékhajtás tartozik (hátsó hajtású beállítással), és az autó minden verziójában légsprung felfüggesztés található. Elöl dupla keresztlengőkaros, hátul pedig ötkaros elrendezésű felfüggesztés biztosítja a dinamikus vezetési élményt.

Ha belépünk az utastérbe, a Levante célja, hogy olyan teret kínáljon, amely egyszerre luxusos és egyedi, megkülönböztetve magát a praktikusabb belső terekkel rendelkező vetélytársaitól, mint a Porsche Cayenne vagy az Audi Q7. Az utastér tele van karakterrel, kezdve az analóg műszerekkel, amelyek erős kapcsolatot teremtenek a vezetővel, egészen a hosszú, fix fém váltófülekkel, amelyek jól illeszkednek a kézbe. A Maserati igyekezett olyan különleges érzést teremteni a vezetői ülésben, különösen ha a V8-as motort választottuk, és kihasználjuk annak 7000-es fordulatszámú piros zónáját.

A praktikusság terén a Levante némileg csalódást okoz, különösen a Porsche Cayenne vagy a Range Rover Sport riválisokhoz képest. Bár hosszabb és nagyobb tengelytávval rendelkezik, mint azok, a hátsó lábtér kisebb, mint amire számítanánk. A 710 mm-es hátsó lábtér elmarad a Range Rover 740 mm-jétől, és a Porsche 790 mm-jétől. Hasonlóan a csomagtér (580 liter) is kisebb, mint a Porsche (745 liter) és a Range Rover (784 liter), ami furcsának tűnik egy ilyen nagy jármű esetében.
A Levante vonzereje a vezetési élményhez fűződő érzelmi kapcsolatban rejlik. Nem a legpraktikusabb vagy a legnagyobb belső térrel rendelkező SUV a szegmenseben, de egy olyan luxusérzést, karaktert és vezetési izgalmat kínál, amit kevés más autó tud utánozni. Néhány vásárló számára pontosan ez az, amiért megéri a választás – hajlandók lemondani egy kis praktikumról azért, hogy valami különlegeset és izgalmasat birtokoljanak, ami a Maserati jelenti.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük