Jimmyt kiásták a végső nyughelyéről!

A család mély fájdalommal figyeli, hogyan alakul át Jimmy emléke egy internetes poénná. Árpy keserű szavakkal kommentálta a helyzetet:
– Úgy érzem, mintha kirángatták volna Jimmyt a sírból, ahol békésen pihen. Zámbó Jimmy nem egy karikatúra – hanem egy ikon, egy nemzet bálványa, aki milliókat érintett meg dalaival.
– Ő egy előadóművész volt, nem egy mém. „Szegény Jimmyt kiásták a sírjából” – jegyezte meg Árpi

VIA TV2

Ez is érdekelhet:

A Maserati Levante, amely először a Maserati belépése volt a luxus SUV piacon, már jó pár évet lehúzott, hogy bizonyítson. Azonban nyolc évvel a bemutatója után világossá vált, hogy bár nem rossz teljesítményű, nem éri el a versenytársak, mint például a Porsche Cayenne kezelhetőségi szintjét.
A Levante futóműve és kezelhetősége elfogadható, de nem kiemelkedő. Comfort módban a légrugózás sima, pihentető utazást kínál, és valamennyire sikerül is ezt megvalósítani. Azonban a finomság tekintetében hiányosságok vannak, különösen a lateralitás kezelésében. A Levante kicsit ingadozónak és nyugtalanítónak tűnhet a bukkanókon, és több dőlést tapasztalhatunk kanyarokban, mint amit az ember egy prémium kategóriás autótól várna.

Ha átváltunk Sport módba, javul a karosszéria-ellenállás és nő a kormányzás súlya, de az utazás jelentősen keményebbé válik, és néha keménynek tűnik. Bár a Skyhook lengéscsillapítók jól alkalmazkodnak, az egész élmény egy kompromisszum a kényelem és a sportosság között.
A Levante emellett nehéz — 2,1 tonna — ami nem épp a fürge SUV-k kategóriája. A hátsó-vezetésű 4WD rendszer nem segít a stabilitásban csúszós körülmények között, és nincs négykerék-kormányzás sem, ami javítaná az agilitást, pedig ezt a funkciót néhány rivális már felkínálja.
Mindezek ellenére a Levante még mindig tisztességes tapadást, megfelelő karosszéria-ellenállást és olyan kormányzást kínál, amely időnként meglepően tapintható, különösen Sport módban. Azonban a kormányzás lassú lehet, és több erőfeszítést igényel, hogy a szűk kanyarokba navigáljunk, mint amit egy sportos SUV-tól elvárnánk.

Futómű minőség: A légrugózás komfortos utazást biztosít Comfort módban, de a bukkanókon nyugtalanabbá válik.
Kezelhetőség: Sport módban jobb a karosszéria-ellenállás, de az utazás keményebbé válik. Nem olyan dinamikus, mint a versenytársak.
Kormányzás: Közepes sebességű, több erőfeszítést igényel a szűk kanyarokhoz, mint várnánk. Súly és stabilitás: 2,1 tonnás tömeg, és nincs négykerék-kormányzás, ami limitálja az agilitást.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük