A teljesen alaptalan elmélet villámgyorsan elterjedt az interneten, főként az amerikai alt-right köreiben. Egy kommentelő ironikusan megjegyezte: „A pápa nemcsak w*ke, hanem tr*nsz is” – és ez az abszurditás kevesebb mint 12 óra alatt szárnyra kapott. Ez is mutatja, milyen könnyen válik egy álhír „valósággá” a közösségi médiában.
EZ AZ EGYHÁZ VÉLEMÉNYE:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Valóban, az Outback 1994-ben indult, mint a Legacy kombi kalandvágyóbb változata. Technikailag ez ma is igaz, noha Európában már nem kapható a Legacy szedán, a kombi pedig néhány generációval ezelőtt eltűnt a kínálatból.
A modern Subaru modellek alapvetően a célszerűség, megbízhatóság és biztonság köré épülnek, amit a formatervezés is tükröz. Nevezhetjük „kalandosnak”, hiszen a megemelt hasmagasság, a műanyag sárvédőívek és az alvázvédők valóban lehetővé teszik, hogy terepre merészkedjen – de az alapformája és a fényszórók kialakítása inkább hagyományos.
Bár a BRZ sportkupét és a Solterra villanyautót már a Toyotával közösen fejlesztette a Subaru, a márka továbbra is független maradt, ha a hagyományos belső égésű modellekről van szó. Az Outback is a Subaru Global Platformra épül, akárcsak a Forester SUV és az XV emelt ferdehátú.
A Subaru büszke arra, hogy minden modelljében széria a négykerék-hajtás, amit „Szimmetrikus AWD”-nek nevez. Ez a rendszer a vízszintesen ellenirányban mozgó (boxer) négyhengeres motorból és az azonos hosszúságú féltengelyekből adódó kiegyensúlyozottságról kapta a nevét. A rendszer komolyabb, mint amit ebben az osztályban megszoktunk, noha nem versenyezhet az Ineos Grenadierrel. A központi differenciálmű helyett nedves tengelykapcsolókat használ, de a legtöbb konkurenssel ellentétben ezek nem csak akkor kapcsolnak be, amikor az autó megcsúszik: a tengelykapcsolók mindig részben zárva vannak, így az alapértelmezett nyomatékelosztás 60:40 (első:hátul). Ez szükség szerint a körülményekhez vagy a kiválasztott vezetési módhoz igazítható.
Az európai Outbackek kizárólag egy 2,5 literes, közvetlen befecskendezésű, turbó nélküli és hibrid rásegítés nélküli benzinmotorral készülnek. Ez a fajta egyszerűség ritkaság manapság, főként, mert a Subaru más piacokon kínál turbós 2.4-es változatot is, és a Forester például használja a márka saját e-Boxer hibrid rendszerét.
Bár a 2.5-ös motor nem teljesen új fejlesztés, a Subaru állítása szerint az alkatrészek 90%-a új vagy áttervezett az előző generációhoz képest. A sűrítési arány is magasabb lett: 12,0:1 a korábbi 10,3:1 helyett. Az eredmény viszont kissé ironikus: 5 lóerővel kevesebb teljesítmény. Az új motor 167 lóerőt ad le 5000–5800-as fordulatszám-tartományban – nem túl izgalmas számok, különösen ha figyelembe vesszük, hogy a tesztautó a Millbrook tesztpályán 1690 kg-ot nyomott.