A felvételen jól hallható, ahogy trágár kifejezéseket használ, és indulatosan követel intézkedést – mindezt a nézők előtt, teljes koncert közben.
A háttérben technikai problémák álltak, de ez semmilyen formában nem igazolja a kirohanást, amelyet Krisztián produkált. A viselkedése nemcsak a szakmát, de saját közönségét is arcul csapta.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ahogy egy ráncfelvarrástól elvárható, a Jaguar F-Pace alsó karosszériaszerkezete változatlan maradt. Az autó platformját a Jaguar XE és XF modellekkel osztja meg, és továbbra is főként alumíniumból készül – ami meglepő módon mégsem eredményez különösebben alacsony saját tömeget.
A legkönnyebb változat, a négyhengeres benzines motorral szerelt P250, még mindig 1822 kg-ot nyom. Ha ehhez hozzáadunk egy 17,1 kWh kapacitású akkumulátort, egy villanymotort és a hibrid rendszerhez szükséges elektronikát, akkor a tömeg 2114 kg-ra nő a P400e plug-in hibrid esetében – ami még egy teljesen acélból készült, hétszemélyes Kia Sorento PHEV-nél is nehezebb. A tesztautónk – teljes tankkal és jó pár extrával felszerelve – a mérlegen 2264 kg-ot mutatott, tehát további 150 kg-mal nehezebb volt.
A F-Pace akár 21 colos kerekekkel is rendelhető, amelyek dizájnja úgy néz ki, mintha irányított lenne, ám valójában nem az. A vezetőoldali kerekek „rossz” irányba forognak a minta alapján – ez valakit jobban, mást kevésbé zavarhat. Természetesen szimmetrikus kialakítású felnik is választhatók.
A platform eredetileg nem az elektromos hajtásra lett tervezve, így a térkihasználás eleve nem lehetett ideális – erről még később bővebben. Ennek ellenére a mérnököknek sikerült beépíteni egy 17,1 kWh-s akkumulátorcsomagot, amelyből 13,7 kWh használható tisztán elektromos üzemben. A F-Pace P400e rendszerösszteljesítménye 398 lóerő, amit egy 296 lóerős, 2.0 literes, négyhengeres turbós benzinmotor (ismerős lehet az XE, XF és F-Type modellekből) és egy 141 lóerős villanymotor ad ki együtt. Ez jelentősen erősebb, mint például a BMW X3 xDrive30e vagy a Mercedes-Benz GLE 300e.
A hibrid F-Pace akár 2 tonnát is vontathat – ami kiváló érték ebben a kategóriában. Gyorsabb töltés: előny a versenytársakkal szemben
A Jaguar (és Land Rover) plug-in hibridek egyik előnye a legtöbb rivális modellhez képest, hogy DC villámtöltésre is képesek. Bár a töltési sebesség „csak” 32 kW, és az ár jellemzően magasabb, mint otthoni töltés esetén, 0-ról 80%-ra fél óra alatt feltölthető az autó – ez hosszabb utakon, pihenők alkalmával hatékony megoldást jelenthet.
Ha tetszik a frissített F-Pace, de nem vagy elkötelezett a drágább plug-in hibrid mellett, a Jaguar továbbra is kínál széles választékot hagyományos benzines és dízel erőforrásokkal. Ezek között is történtek fontos változások: eltűntek a manuális váltós és hátsókerék-meghajtású változatok, valamint a Ford-eredetű motorok is. Helyüket a Jaguar saját fejlesztésű Ingenium soros négy- és hathengeres motorjai vették át. A P250 kivételével mindegyik rendelkezik 48 voltos mild-hybrid rásegítéssel.
Ha pedig a fogyasztás nem szempont, örömhír lehet, hogy a kompresszoros 5.0 literes V8-as motorral szerelt F-Pace SVR továbbra is elérhető – és harcra kész.