A dupla nyári nyugdíjra és ellátásra 585,8 milliárd forintot biztosít a büdzsé (ebből a nyugellátásban részesülőknek 531,7 milliárd forintot). Azok is megkapják a dupla nyári nyugdíjat akiknek az ellátását a nyugdíjakkal azonos módon kell emelni. Azonban mindez még csak tervezet! Biztos döntés 2025. május végén fog születni! MUTATJUK HOGYAN KELL IGÉNYELNI!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Hyundai i20 N a teljesítményre és vezetési élményre összpontosít, és nem fél kiemelkedni azokkal a részletekkel, amelyek igazolják, hogy a Hyundai nem spórol a minőségen. Sok versenytársával ellentétben, akik ismert nevekre, például Brembo vagy Quaife alkatrészekre támaszkodnak, az i20 N saját tervezési megoldásaival bizonyítja, hogy nem hagyott ki semmit.
Az autó karosszériáját 12 kritikus ponton erősítették meg, ami nagyobb merevséget és jobb teljesítményt biztosít. A passzív felfüggesztés 10 mm-rel alacsonyabbra ülteti az autót, javítva annak úttartását. Bár az i20 N megtartja a MacPherson elülső felfüggesztést és a hátsó torsiós gerendát a normál modellről, mindkettőt megerősítették, hogy elbírja a nagyobb teljesítményt és a teljesítményhez kapcsolódó extra terhelést. Továbbá, az elülső kerékdőlés, az új anti-roll bár és a hátsó kerékjáratok közötti extra merevítés is hozzájárul az i20 N élesebb kezelhetőségéhez.
Az i20 N tömege 1,190 kg, ami 100 kg-mal több, mint a normál i20-é, ami az extra felszereltségnek és a nagyobb 1,6 literes turbómotornak köszönhető. Ez a motor, amely kizárólag az N modellhez készült, 201 lóerőt és 275 Nm nyomatékot biztosít, ami 169 lóerő per tonna teljesítményt ad, ami egy kicsit jobb, mint a Ford Fiesta ST-é, és azt mutatja, hogy a Hyundai komolyan versenyez a sportos kisautók kategóriájában.
Természetesen egy teljesítményautó nem lenne teljes vezetési módok nélkül, és az i20 N ezen a téren sem okoz csalódást. Az N mód fokozza a kipufogó hangját, megkeményíti a kormányzást, és érzékenyebbé teszi a motort a még izgalmasabb vezetési élmény érdekében. A legnagyobb szórakozást azonban az N Custom mód adja, ahol a vezetők a saját igényeikhez igazíthatják a beállításokat. Állítható a kormányzás, a motor viselkedése, az ESC beállítások, a fordulatszám egyeztetés és akár a bal lábbal történő fékezés is, ami egyedülálló személyre szabhatóságot biztosít, és valóban fokozza a vezetési élményt.