A válás nem egy új fejlemény, Dobrev elmondta, hogy már hónapok óta külön élnek, és az Apró-villát már el is kezdték eladni. A politikusnő a beszélgetés során hozzátette, hogy három közös ingatlanuk és egy cégük ügyeit most rendezik, mindezek tisztázása folyamatban van. A napi kommunikációjuk kizárólag a közös gyermekük nevelésére összpontosít. Az apró, de fontos részletek arról tanúskodnak, hogy az évek során elhidegültek, és a válás valóban nem a politikai világukra vonatkozott, hanem egy hosszú, magánéleti döntés volt, amely a háttérben már hónapok óta formálódott.
Dobrev Klára egyértelműen kijelentette:
Férje, Gyurcsány Ferenc saját elhatározásából döntött a közélettől való visszavonulás mellett. Nem volt semmilyen külső nyomás, és a döntés mögött hosszú vívódás állt, amit alapos mérlegelés követett. Orbán Viktor is megszólalt: A válásról szóló bejelentés után Orbán Viktor is reagált, és bár politikai ellenfél, egy ritka gesztussal kifejezte együttérzését a pár iránt.
VIA FB
Ez is érdekelhet:
Első benyomásra a Dacia Spring nagyon csábító ajánlatnak tűnik: alacsony ára miatt könnyebb szemet hunyni az olyan kompromisszumok felett, amelyek egy költséghatékony gyártásból eredő autó esetében gyakoriak. Ha azonban mélyebbre ásunk, ezek a hiányosságok – elsősorban a gyenge hangszigetelés és az olcsó abroncsválasztás – könnyen eldönthetik, hogy a Spring valóban jó vétel-e, vagy sem. Az Euro NCAP korábbi biztonsági értékeléseit hajlandóak lennénk figyelmen kívül hagyni, mivel a szervezet magas követelményeinek való megfelelés jelentősen megemelné az autó árát – ezzel pedig pont az egyik legnagyobb előnye, a megfizethetősége, veszne el. Ugyanakkor kiváló energiahatékonysága, egyszerű használhatósága és kiváló manőverezhetősége miatt tökéletes választás lehet második autónak, különösen városi közlekedésre.
A Dacia Spring a márka első teljesen elektromos modellje, és egyben a legkisebb típus, amit a gyártó az Egyesült Királyságban kínál. Ez a két tény minden bizonnyal új vásárlókat fog a márkához vonzani – ezt az európai értékesítési adatok is alátámasztják. A Dacia szerint a Spring előző, ráncfelvarrás előtti változatának eladásai alapján Európában a vásárlók 79%-a új volt a márka számára, és 93%-uk korábban még soha nem vásárolt elektromos autót.
Mivel a Spring a belépőmodell a Dacia kínálatába, joggal kelti fel az érdeklődést. Bár Európában először 2021-ben mutatkozott be, valójában 2019-re nyúlik vissza az eredete, amikor Kínában jelent meg Renault City K-ZE néven, illetve több kínai márkanév alatt is forgalmazták. A Renault City K-ZE valójában a kínai piacra szánt, költséghatékony Renault Kwid elektromos változata.