A nő, aki eltávozott, nem akárkihez tartozott. Ő volt az a nővér, akire egy ikonikus alak mindenét feltette volna. Igen, ő volt Emőke – Nick Árpád nővére. Azé a Nick Árpádé, akit sokan csak az „acéltestű” férfiként ismernek, de akinek belül egy megszakadt szív dobog most fájdalmasan. Árpi, aki a világot is képes lenne megemelni, ezúttal egyetlen asszony elvesztésének súlya alatt roskadt meg. A Metropolnak korábban elcsukló hangon mesélt: apró falatokra vágta nővére ételét, ő etette, mozgatta, reményt öntött belé nap mint nap. De a testvéri szeretet, bármennyire is tiszta, nem tudta legyőzni a halált.
EBBEN A BETEGSÉGBEN HAGYTA ITT SZERETTEIT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Kia XCeed plug-in hibrid változata egy 1,6 literes benzinmotorral működik, amelyhez egy 8,9 kWh-s akkumulátor és egy 59 lóerős villanymotor társul, így nagyjából 48 kilométer tisztán elektromos hatótávot kínál. A PHEV modell hatfokozatú, duplakuplungos automata sebességváltót használ, míg a kizárólag benzines kivitel alapból hatfokozatú kézi váltóval érhető el – bár a GT-Line S felszereltség esetén elérhető a DCT automata is. Az SUV-stílusú külső ellenére az XCeed kizárólag elsőkerék-meghajtással kapható.
Felszereltségtől függetlenül minden XCeed gazdag alapfelszereltséget kínál. A belépő szintet képviselő „2” modell 16 colos könnyűfém keréktárcsákkal, LED fényszórókkal, tempomattal, tolatókamerával, valamint Android Auto és Apple CarPlay csatlakozással érkezik – ami a legtöbb vásárló számára bőségesen elegendő. A „3” szintre való lépés már fűthető első üléseket és kormánykereket, nagyobb, 10,25 colos infotainment kijelzőt, sötétített hátsó ablakokat és kulcs nélküli indítást is hoz magával.
A „3” és a GT-Line hasonlóan felszereltek, utóbbi azonban sportosabb részleteket kínál, például fekete külső elemeket, alumínium pedálokat és lapos aljú sportkormányt. A GT-Line S még magasabb szintre emeli a kényelmet: panorámatetőt, fekete bőr kárpitot, 12,3 colos digitális műszeregységet és vezeték nélküli telefontöltőt is tartalmaz.
Minden XCeed modell hidraulikus ütközésgátlókat és újragondolt futóművet kapott, amely a Ceed ferdehátú változatához képest kényelmesebb, lágyabb rugózást biztosít. Ennek eredményeként az autó nyugodt, komfortos utazási élményt nyújt, különösen autópályán. Kanyargósabb utakon is kellemesen vezethető, a megnövelt hasmagasság nem rontja érezhetően az úttartást.
Emellett a csomagtér is nagyobb, mint a Ceed alapmodellé, a hátsó üléssorban pedig valamivel tágasabb a tér a hátul utazók számára. Ha egy olyan kis SUV-t keresel, ami stílusos, praktikus és vezetési élmény szempontjából is jól teljesít, a Kia XCeed mindenképp megér egy próbakört.