Végzetes tragédia: 14 mágnest nyelt le a 2 éves Rebeka!

„A lányom élete egy hajszálon múlott” – mondta az anya megtörten. A kétórás műtét alatt a belek egy részét eltávolították, hogy kiszedhessék a beágyazódott mágneseket.
Rebeka túlélte, de hosszú, fájdalmas gyógyulás várt rá. Édesanyja szerint a történtek örök nyomot hagytak rajtuk. „Soha nem gondoltam volna, hogy egy apró játék ekkora pusztítást végezhet.”
Ezért jut mágnes fiatalok szervezetébe:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mivel a Toyota a C-HR-t európai és brit vezetők igényeihez igazította, a felfüggesztést úgy hangolták, hogy jól kezelje a kanyarokkal teli és egyenetlen utakat, amelyeket mind az Egyesült Királyságban, mind a kontinensen megtalálunk. Az autó mérnöki szempontból a C-HR TNGA platformja felülmúlja a legtöbb riválisét. Az első felfüggesztés MacPherson csillapító rugó, ami elég hagyományos, de hátul dupla keresztlengőkaros rendszerrel rendelkezik, ami egy fejlettebb elrendezés, mint a legtöbb riválisnál alkalmazott csatolt felfüggesztés, így jobb menetkomfortot és kezelhetőséget biztosít.

Amikor a C-HR volánja mögé ülsz, azonnal sportosabbnak és dinamikusabbnak érzed, mint a legtöbb riválisa. A kormányzás megfelelő súlyozású, és bár nincs túl nagy kapcsolat a kerekekkel, könnyedén elhelyezheted az autót az úton. Az is segít, hogy kevésbé dől az autó a kanyarokban, és a karosszéria mozgása is jobban kontrollált. Az elsőkerék-hajtás alapfelszereltség minden verzióban, miközben mindegyik változat három üzemmódot kínál: Sport, Normál és Eco, amelyek a kormányzás súlyát, a gázpedál reakcióját és a CVT váltó stratégiáját módosítják, hogy illeszkedjenek a vezető hangulatához és az útviszonyokhoz. Azonban mi azt tapasztaltuk, hogy az autó a legtermészetesebb módon a Normál módban viselkedik. A kormányzás jól súlyozott, és a magas vezetési pozíció jó kilátást biztosít előre, így könnyen elhelyezheted az autót az úton, és nagyobb magabiztosságot ad a kanyarokban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük