Az első hazai Nagy Ő Noszály Sándor volt, aki nemrég súlyos problémákkal került pszichiátriára. A műsor idén is visszatér a csatornára és már javában folynak a találgatások arról, hogy ezúttal ki lesz a Nagy Ő. Internetes fórumokon azt állítják, hogy nagy a valószínűsége, hogy a Házasság első látásra szereplője, Szolnoki Szabolcs lesz a befutó, amire a TV2 is reagált.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az 1.0 TCe turbó benzinmotor egy viszonylag hagyományos egység, és a 0-62 mph (0-100 km/h) 11,2 másodperces időeredménye nem túl figyelemre méltó. Ha rendszeresen utasokat szállítasz, előfordulhat, hogy a motor küzd a sok ember elbírálásával. Ha elérheted, a végsebesség 108 mph (174 km/h) is elérhető.
Az 1.6 Hybrid sokkal élénkebb, 0-62 mph ideje 10,1 másodperc. Az első gyorsulás gyorsabb, mivel az elektromos motor biztosítja az energiát, de ez egy kicsit lelassul, amikor a benzinmotor veszi át az irányítást. Meglepetésre a Hybrid végsebessége alacsonyabb, mint a TCe-é, mindössze 104 mph (167 km/h).
A Jogger viszonylag kompakt méretű egy hétüléseshez képest, hosszú, keskeny karosszériájával, míg a legtöbb más választás szélesebb. Ez azt jelenti, hogy alacsony sebességnél ugyanolyan könnyű manőverezni, mint a Dacia Sandero-t, és a könnyű kormányzás segít a kisebb rések közötti áthaladásban is. Van egy kis plusz hosszúság, amivel számolni kell, de a hátsó parkolóérzékelők minden verzióban alapfelszereltség, így a tolatás során ez levesz egy kis terhet.
A Hybrid verzió csak egy kisebb akkumulátorral rendelkezik, így gyorsulás közben nem fog sokáig elektromos üzemmódban működni, de van egy B mód, amely lehetővé teszi az energia visszanyerését, amikor megállsz. Ez hasznos, mert a fékpedál érzetével egy kicsit inkonzisztens, így jobb a B módot használni, és annyira gördülni, amennyire csak lehet.
A Jogger összes verziója 16 colos kerekekkel érkezik – az Extreme felszereltség esetében csak alufelnikkel –, így az utazás kényelmes városi sebességeknél.
Ha gyorsabban haladsz, egyértelmű, hogy a Jogger a kényelemre van hangolva. Az utazás továbbra is rugalmas és pihentető marad, miközben a kormányzás megfelelő visszajelzést ad. Van egy kis karosszéria dőlés kanyarokban, de semmi, ami zavarná az utasokat.
A Hybrid verzió dinamikusnak érződik, és miután elérted a 43 mph-t (70 km/h), a motor átveszi az elsődleges hajtásforrást. Az egyetlen jel, hogy működik, egy lágy búgás a motorháztető alatt, mivel nincs rángatás a váltóban, mikor átvált. Sőt, még akkor is, amikor keményebben gyorsítasz, a motor viszonylag finom marad.